Το νέο “όπλο” του Απόστολου Γκλέτσου… (εικόνα)

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Στην διάθεση της δημοτικής αρχής τέθηκε το νέο “όπλο” για την καταπολέμηση του χιονιά στην Ανατολική Φθιώτιδα σύμφωνα με τον Απόστολο Γκλέτσο. Σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Δήμαρχος Στυλίδας ποστάρει μπροστά στη νέα… αλατιέρα του Δήμου.

“Τώρα ας χιονίσει όσο θέλει. Με γειά μας…” αναφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 10 01 2018

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *