«Αρχικά η επιλογή της τρυφερής ηλικίας των παιδιών των 12 και 13 χρόνων δεν είναι τυχαία. Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία είναι πάνω στην εφηβεία, σχηματίζουν την ταυτότητα τους, αρχίζουν να αντιλαμβάνονται το σώμα τους και δεν έχουν καν προλάβει και τα ίδια να αντιληφθούν τί συμβαίνει. Γιατί άραγε η θεματική εβδομάδα δεν επιλέχθηκε να γίνει σε μεγαλύτερα παιδιά, στο Λύκειο για παράδειγμα;» διερωτάται ο βουλευτής των ΑΝΕΛ
Την απόσυρση της εγκυκλίου που προβλέπει εβδομαδιαία διακοπή του σχολικού προγράμματος προκειμένου εξωσχολικοί φορείς να ενημερώσουν τους μαθητές και για το ζήτημα των έμφυλων ταυτοτήτων ζητά από το υπουργείο Παιδείας ο κ. Δημήτρης Καμμένος.
Ο βουλευτής των ΑΝΕΛ σε ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι «Με την υπ.αρ.πρωτ. Φ20.1/220482/Δ2/ της 23-12-2016 «εξαιρετικά επείγουσα» εγκύκλιο του Υπ. Παιδείας διακόπτεται υποχρεωτικά για μια ολόκληρη εβδομάδα η ροή του Ωρολογίου Προγράμματος και υποχρεούνται καθηγητές των σχολείων ή συνεργαζόμενοι εξωσχολικοί φορείς να εφαρμόσουν τρεις επιμέρους θεματικές ενότητες με ζητήματα: Διατροφής, Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων» και εξηγεί πως «Και ενώ με τα δυο πρώτες ενότητες δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας, δεν συμβαίνει το ίδιο και με την τρίτη η οποία φαίνεται να εισάγει πρωτοφανείς ιδέες και έννοιες ξένες στην ελληνική πολιτιστική πραγματικότητα οι οποίες έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τη θέληση τόσο των γονέων και των εκπαιδευτικών ( η ΟΛΜΕ έχει ζητήσει η εγκύκλιος να είναι προαιρετική) όσο και με το ήθος της ελληνικής κοινωνίας».
Ο κ. Καμμένος επισημαίνει ότι η εγκύκλιος προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία για πολλούς λόγους αλλά και πολλά ερωτηματικά. «Αρχικά η επιλογή της τρυφερής ηλικίας των παιδιών των 12 και 13 χρόνων δεν είναι τυχαία. Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία είναι πάνω στην εφηβεία, σχηματίζουν την ταυτότητα τους, αρχίζουν να αντιλαμβάνονται το σώμα τους και δεν έχουν καν προλάβει και τα ίδια να αντιληφθούν τί συμβαίνει. Γιατί άραγε η θεματική εβδομάδα δεν επιλέχθηκε να γίνει σε μεγαλύτερα παιδιά, στο Λύκειο για παράδειγμα;» ρωτά μεταξύ άλλων και συνεχίζει «Ποιος έχει ελέγξει το υλικό πάνω στο οποίο θα βασιστεί η διεξαγωγή της θεματικής εβδομάδας; Πάνω σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες; Έχει πιστοποιηθεί η διαδικασία αυτή από επιστήμονες όπως παιδοψυχολόγους, κοινωνιολόγους, λειτουργούς; Από πότε οι καθηγητές των σχολείων μπορούν να διαχειριστούν και να διδάξουν τέτοια θέματα; Ρωτήθηκαν οι γονείς τους αν συμφωνούν με το περιεχόμενο μιας τέτοιας διαδικασίας;». Ο κ. Καμμένος υπογραμμίζει ότι «ως Ορθόδοξοι Έλληνες, έχουμε βαριά κληρονομιά και παρακαταθήκη, μια στάση και έναν τρόπο ζωής που εμπνέεται από το Ευαγγέλιο, τα χριστιανικά ήθη και έθιμα και που σέβεται την οποιαδήποτε διαφορετικότητα «του άλλου» ως «εικόνας του Θεού», ως «πλησίον» ως «αδελφού μας» ανεξαρτήτως αν συμφωνούμε ή όχι με τις ατομικές επιλογές του. Σε αυτή τη βάση είναι απολύτως λογικές οι αντιδράσεις της Εκκλησίας αλλά και η επιστολή διαμαρτυρίας που απέστειλε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ και που προσπαθούν να προστατέψουν τα παιδιά μας.
Ως σκεπτόμενοι πολίτες αλλά πάνω απ’ όλα σαν γονείς έχουμε την υποχρέωση να προστατεύσουμε τα παιδιά μας από οτιδήποτε μπορεί να τους βλάψει ανεπανόρθωτα. Μια τέτοια διαδικασία στα σχολεία μπορεί να οδηγήσει σε μη ηθελημένους πειραματισμούς αλλά και σε ένα άνευ προηγουμένου Bullying παιδιών που πραγματικά ίσως νιώθουν διαφορετικά και δεν θα βοηθηθούν από καμία θεματική εβδομάδα τέτοιου τύπου.
Αναμένω από τον Υπουργό Παιδείας να αποσύρει την εγκύκλιο έστω και τώρα αλλά και από τους γονείς και τα σχολεία να μη δεχτούν και να μην προωθήσουν ένα τέτοιο πείραμα. Ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του».
protothema.gr