Παραχωρεί οκτώ ματς των μεγάλων σε ΕΡΤ η Nova

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το θρίλερ… συνεχίζεται.

Ακόμα και το βράδυ της Τετάρτης συνεχίστηκαν οι διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του πρωταθλήματος, καθώς δεν τα έχουν βρει ακόμα σε όλα Nova και ΕΡΤ.

«Αρχικά, ήταν σε καλό δρόμο το κλείσιμο της συμφωνίας, αλλά στη συνέχεια κάπου στράβωσε…», σχολίασε εκπρόσωπος του «Big-4» και εκτιμάται ότι σήμερα (03/08) το απόγευμα θα σημειωθούν εξελίξεις μετά το πέρας του ΔΣ της Λίγκας.

Η Nova παραχωρεί συνολικά οκτώ ματς των ΑΕΚ, Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού και ΠΑΟΚ, όπως αναφέρεται στη «Live Sport». Προφανώς ανάμεσα σε αυτούς τους αγώνες δεν θα είναι ντέρμπι.

Η σεζόν 2017-18 πρόκειται να είναι μεταβατική και από το 2018-19 θα ανοίξει νέος κύκλος για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Super League, αφού η Nova που λειτούργησε ως αιμοδότης των ΠΑΕ τα τελευταία χρόνια, αποτελώντας για αρκετές από αυτές την κύρια πηγή εσόδων, αποφάσισε ότι δεν μπορεί να επενδύει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για το συγκεκριμένο προϊόν.

πηγη-sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *