Θεοδωράκης: Ρωτούν «ήσασταν 11, τώρα είστε 7, τι θα κάνεις;»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το δικό του σχόλιο έκανε ο Σταύρος Θεοδωράκης για την αποχώρηση του βουλευτή Αχμέτ Ιλχάν από το Ποτάμι. «Ρωτούν “ήσασταν 11, τώρα είστε 7, τι θα κάνεις;”. Τους απαντώ με Καζαντζάκη: Μην καταδέχεσαι να ρωτάς “θα νικήσουμε; θα νικηθούμε;” Πολέμα!» έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Τwitter.

«Πεποίθηση μου είναι ότι ο στόχος για τη δημιουργία ενός μεγάλου ενδιαμέσου χώρου με προοδευτικό πρόσημο, με πίστη στις αστείρευτες δυνάμεις τις ελληνικής κοινωνίας, στις αρχές της κοινωνικής δικαιοσύνης, στις δημοκρατικές κατακτήσεις αλλά και στις αναγκαίες αλλαγές και μεταρρυθμίσεις, είναι εφικτός και αναγκαίος όσο ποτέ άλλοτε στην πρόσφατη πολιτικής μας ιστορίας», ανέφερε νωρίτερα στην επιστολή του ο Ιλχάν Αχμέτ.

Πηγή: newsbeast.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *