Χωρίς δύο Αμερικανούς στο ΣΕΦ ο Παναθηναϊκός

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με… υποχρεωτικές απουσίες θα κατέβει Φάληρο για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, την 2η αγωνιστική της Α1, ο Παναθηναϊκός Superfoods.

Οι πράσινοι διαθέτουν αυτή τη στιγμή έξι Αμερικανούς στο ρόστερ τους, ωστόσο μέχρι να αρχίσει ο δεύτερος γύρος του πρωταθλήματος, έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν μόνο τέσσερις εξ’ αυτών (4 Αμερικανοί συν 2 κοινοτικοί).

Αυτό σημαίνει πως δύο από τους Φελντέιν, Τζέιμς, Σίνγκλεντον, Νίκολς, Γκιστ, Κέι Σι Ρίβερς δεν θα δώσουν το «παρών» στον αγώνα του ΣΕΦ, που λογικά πάει για 17 Οκτωβρίου, αλλά θα είναι κανονικά άπαντες στα πλάνα του Πεδουλάκη από την 14η αγωνιστική (ξεκινά 21 Ιανουαρίου 2017) κι έπειτα, όπου βάσει κανονισμού, επιτρέπονται έξι Αμερικανοί.

Αξίζει να σημειωθεί πως αν οι δύο αιώνιοι κληρωθούν αντίπαλοι στα ημιτελικά του Κυπέλλου -που είναι προγραμματισμένα για τις 18 Ιανουαρίου- τότε ούτε εκεί ο Εξάστερος θα έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει έξι Αμερικανούς, ήτοι θα «κοπούν» δύο.

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *