Νέα στάση εργασίας το βράδυ της Παρασκευής σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι εργαζόμενοι στα τρία μέσα μαζικής μεταφοράς τραβούν «χειρόφρενο» αύριο από τις 10 το βράδυ

Σε νέα νέα στάση εργασίας προχωρούν αύριο οι εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό.

Ειδικότερα από τις δέκα το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, οι εργαζόμενοι στα τρία μέσω μαζικής συγκοινωνίας θα τραβήξουν «χειρόφρενο» αντιδρώντας στην ένταξη των αστικών συγκοινωνιών στο υπερΤαμείο Ιδιωτικοποιήσεων, αλλά και στην καθυστέρηση της υπογραφής νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας.

Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι έχουν εξαγγείλει στάσεις εργασίας και για την ερχόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα για την Δευτέρα 13 Ιουνίου από την έναρξη έως τις 10 το πρωί, την Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016 από τις 21.00 μ.μ. έως τη λήξη της βάρδιας και την Παρασκευή 17 Ιουνίου από τις 12 το μεσημέρι έως τις πέντε το απόγευμα.

Πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *