”Είναι τιμή μου να είμαι η Πατούλαινα” (VIDEO)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για όλα μίλησε στο πρωινό του Mega η σύζυγος του δημάρχου Αμαρουσίου, Μαρίνα Πατούλη.

“Ανοίξαμε το σπίτι μας, ευχηθήκαμε χρόνια πολλά για τις γιορτές… Τώρα, αν το σαλόνι δεν άρεσε γιατί ήταν πολύ χρυσό, ζητούμε συγγνώμη”, ενώ δε δίστασε να αναφερθεί και στον χαρακτηρισμό της “Barbie”, αλλά και της Πατούλαινας που πολλοί της αποδίδουν.

Χαρακτηριστικά είπε: “Το “Barbie” όταν έχει τον συνειρμό της ξανθιάς ανόητης και πάλι με διασκεδάζει. Το θέμα δεν είναι τι λένε, αλλά τι μπορείς να αποδείξεις πως είσαι. Είμαι η Πατούλαινα, το έχω αποδεχθεί, είμαστε πάρα πολλά χρόνια μαζί και είναι τιμή μου”.

Μίλησε όμως αναφορικά και με τη δήλωση του Απόστολου Γκλέτσου πως έχει πάει με άνδρα: “Είμαστε ενήλικες και συνειδητοποιημένοι άνθρωποι να κάνουμε τις δηλώσεις μας δημόσια. Καθένας από μας είναι υπεύθυνος και για τις πράξεις του και για τα λόγια του. Οι επιλογές κανενός δεν πρέπει να κρίνονται”.

Θα έκανε όμως ποτέ αισθησιακή φωτογράφηση; “Δεν θα έκανα ποτέ μια αισθησιακή φωτογράφηση, δεν με εκφράζει. Δεν συνάδει με τον ρόλο που έχω τον εκπαιδευτικό και τον ρόλο μου στην κοινωνία. Με εξιτάρει η πρόκληση αλλά είμαι συντηρητικός άνθρωπος” ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *