Τόμιτς: «Περνάμε κρίση»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Μίλαν Τόμιτς παραδέχθηκε μετά την ήττα από την Ζαλγκίρις Κάουνας ότι ο Ολυμπιακός περνάει κρίση, ενώ υπογράμμισε ότι οι «ερυθρόλευκοι» ua πρέπει να αντιδράσουν, ενόψει του ντέρμπι πρωταθλήματος με τον Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ (25/1).

«Χάσαμε ένα παιχνίδι με άσχημο τρόπο», είπε αρχικά ο Τόμιτς μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ και συνέχισε: «Με εξαίρεση το πρώτο δεκάλεπτο, δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε. Εμείς πρέπει να δουλέψουμε, γιατί είναι το δεύτερο σερί παιχνίδι που δεν παίζουμε καλά. Πρέπει να επιστρέψουμε και να αντιδράσουμε στο επόμενο παιχνίδι. Το μπάσκετ δεν είναι μόνο νούμερα. Εμείς, μετά την Μπάμπεργκ, προσπαθήσαμε να διορθώσουμε κάποια πράγματα, αλλά δεν αντιδράσαμε και χάσαμε με τον ίδιο τρόπο και πάλι».

Μιλώντας για την… κοιλιά του Ολυμπιακού, είπε: «Σίγουρα μες στη χρονιά η ομάδα δεν μπορεί να πηγαίνει μόνο με ανοδική πορεία. Αυτή τη στιγμή περνάμε μία κρίση και από αυτή μπορείς να βγεις μόνο με σκληρή δουλειά. Ετσι είναι ο πρωταθλητισμός και δεν έχουμε χρόνο να προετοιμαστούμε για το επόμενο παιχνίδι. Είμαστε ο Ολυμπιακός και σε δύο μέρες που παίζουμε με τον Παναθηναϊκό, πρέπει να αντιδράσουμε».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *