Στο κρατητήριο παίκτες της Λάρισας για παράνομη είσοδο στη χώρα!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δυο παίκτες της ΠΑΕ ΑΕΛ εμφανίστηκαν το πρωί της Τετάρτης στο Αστυνομικό Μέγαρο της Λάρισας για ένα γνήσιο της υπογραφής και εν τέλει φέρονται να κατέληξαν στο κρατητήριο!

Ο λόγος για τους Ελιομάρ και Πίντο οι οποίοι θέλησαν εξασφαλίσουν το γνήσιο της υπογραφής σε έγγραφα σχετικά με μη οφειλές της ΠΑΕ Λάρισας προς τους ίδιους.

Ωστόσο, όπως αναφέρει το “press-a.gr”, οι Αρχές διαπίστωσαν πως οι δύο ποδοσφαιριστές δεν διαθέτουν τα νόμιμα έγγραφα για να μπορούν να βρίσκονται στην Ελλάδα και κατέληξαν στο κρατητήριο κατηγορούμενη για παράνομη είσοδο στην χώρα.

Αναμένεται πλέον να αφεθούν ελεύθεροι, αρκεί να εγκαταλείψουν τη χώρα μέσα σε διάστημα 30 ημερών. Σε αντίθεση περίπτωση, θα συλληφθούν εκ νέου. Παράλληλα νομικές συνέπειες δεν αποκλείεται να υπάρξουν και για την ίδια την ΠΑΕ ΑΕΛ.

Πηγή: Press-a.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.