Ζαχαράκη: «Από δύο μάσκες σε μαθητές και εκπαιδευτικούς» (vid)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς αλλά και τις μάσκες αναφέρθηκε σε δηλώσεις που έκανε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη.
θέση για όλα τα φλέγοντα που έχουν να κάνουν με το άνοιγμα των σχολείων πήρε η Σοφία Ζαχαράκη.

Η υφυπουργός Παιδείας μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN TV τόνισε ότι θα δίνονται δύο υφαμάτινες μάσκες σε κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό και όχι τρεις όπως είχε γίνει γνωστό μέχρι σήμερα.

Παράλληλα τόνισε πως η επιστροφή των μαθητών στα σχολεία είναι σημαντική, αλλά και ότι γίνεται προσπάθεια προκειμένου να διασφαλιστεί η κανονικότητα στις σχολικές συνθήκες, ενώ μέχρι στιγμής ανέφερε ότι η ημερομηνία που θα ανοίξουν τα σχολεία είναι η 7η Σεπτεμβρίου.

Τέλος σε ότι έχει να κάνει με τις περιπτώσεις των γονέων που δεν θέλουν τα παιδιά τους να φορούν μάσκα στην τάξη, η υφυπουργός ξεκαθάρισε ότι οι κανόνες θα ισχύσουν για όλους.

πηγή: SDNA

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *