Ξέφυγε πάλι ο Σόιμπλε: Οι Ελληνες θα πρέπει να μου στήσουν ανδριάντα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Αν και η διαχείριση της προσφυγικής κρίσης ήταν το θέμα ομιλίας του υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε στην χθεσινή εκδήλωση του Συμβουλίου Οικονομικών του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος στο Αμβούργο, όπως έγινε γνωστό, δεν απέφυγε να αναφερθεί και πάλι στην έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ.

Ωστόσο, όπως μεταδίδει η Deutsche Welle, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, μεταξύ αστείου και σοβαρού είπε επίσης πως αν η Ελλάδα καταφέρει να βγει κάποια μέρα από την κρίση, οι Έλληνες θα πρέπει να του στήσουν ανδριάντα.

Προφανώς, όπως σχολιάζει η DW, ο Γερμανός υπουργός ευελπιστεί ότι κάποτε θα αναγνωριστούν οι προσπάθειές του για την εφαρμογή ριζικών μεταρρυθμίσεων και την εξυγίανση των δημοσιονομικών στην Ελλάδα.

 

 

Πηγή: thetoc.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *