Ξάνθη: Οι αναστολές εργασίας «απογύμνωσαν» το νοσοκομείο – Στο σπίτι 92 ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σε αναστολή οδηγήθηκαν 92 εργαζόμενοι του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης οι οποίοι δεν εμβολιάστηκαν με αποτέλεσμα να μην μπορούν να συνεχίσουν την εργασία τους στον χώρο της Υγείας, κατ’ εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού στους υγειονομικούς.

Πρόκειται για το 14% των εργαζομένων του ΓΝΞ το οποίο μεταφράζεται σε 5 γιατρούς, νοσηλευτικό, παραϊατρικό, διοικητικό και τεχνικό προσωπικό. Η απομάκρυνση των εν λόγω εργαζομένων έρχεται να επιβαρύνει ακόμη περισσότερο το Νοσοκομείο που αντιμετωπίζει χρόνια προβλήματα υποστελέχωσης.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από μερικές ημέρες πραγματοποιήθηκε κινητοποίηση υπό τη μορφή στάσης εργασίας έξω από το Νοσοκομείο, με τους υγειονομικούς να αντιδρούν στο μέτρο της υποχρεωτικότητας και να εκφράζουν τους έντονους προβληματισμούς τους για την επόμενη ημέρα στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, μετά και την απομάκρυνση όσων εργαζόμενων δεν έχουν κάνει το εμβόλιο.

Σύμφωνα με το xanthinea.gr, το Σωματείο Εργαζομένων του Νοσοκομείου άλλωστε τάχθηκε υπέρ του εμβολιασμού, εκφράζοντας ωστόσο την έντονη δυσφορία του για τον υποχρεωτικό χαρακτήρα του μέτρου και τις επιπτώσεις του στο σύστημα Δημόσιας Υγείας της Ξάνθης.
πηγη

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *