Βελόπουλος: “Δεν μπαίνουμε στη Βουλή για να τα κάνουμε μαντάρα”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Απέφυγε τους πανηγυρισμούς για την είσοδο της Ελληνικής Λύσης στη Βουλή και δεσμεύτηκε για την υλοποίηση του προεκλογικού προγράμματός της.

Δεν θα τους διαψεύσουμε“, υπογράμμισε ο Κυριάκος Βελόπουλος, αφού ευχαρίστησε όσους ψήφισαν και χάρισαν στην Ελληνική Λύση το εισιτήριο για το κοινοβούλιο, με ποσοστό μάλιστα που υπερβαίνει το 3.7% στις Εθνικές Εκλογές, και διευκρίνισε πως “δεν μπαίνουμε στη Βουλή για να τα κάνουμε μαντάρα. Μπαίνουμε στη Βουλή για να μιλήσουμε για τον Έλληνα πολίτη που πέρασε Γολγοθά“.

Δεσμευόμαστε να υλοποιήσουμε ένα πρόγραμμα που ετοιμάσαμε με πολύ κόπο, παρά τον πόλεμο που δεχθήκαμε“, συνέχισε ο επικεφαλής της Ελληνικής Λύσης, προσθέτοντας πως “είμαστε ένα κόμμα της επαρχίας, δεν έχουμε σχέση με την Αθήνα, και για ένα πράγμα είμαστε βέβαιοι: με δουλειά, μπορείς να κατακτήσεις τα πάντα. τίποτα δεν χαρίζεται“.

Η Νέα Δημοκρατία δεν έχει σχέδιο. Θα επιβεβαιωθώ όπως επιβεβαιώθηκα όταν έλεγα πως θα έχει αυτοδυναμία“, κατέληξε.

news247

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *