Βαρουφάκης: Εγώ θα το πατούσα το κουμπί του plan B

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σε συνέντευξή του στην Ισπανική εφημερίδα El Pais o Γιάννης Βαρουφάκης υποστηρίζει ότι ήταν απόφαση Τσίπρα που δεν πάτησε το κουμπί ενεργοποίησης του σχεδίου Β, για το παράλληλο νόμισμα: «Ήταν η δουλειά ενός πρωθυπουργού. Η δική μου στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μου ως υπουργός ήταν μόνο να αναπτύξω τα καλύτερα δυνατά εργαλεία. Υπήρχαν επιχειρήματα υπέρ του σχεδίου, υπήρχαν βέβαια και επιχειρήματα για να μην πατηθεί τελικά το κουμπί. Εγώ, θα το πατούσα! Ναι, θα το έκανα και το έχω πει δημοσίως, αλλά ήμουν στην πλευρά της μειοψηφίας και σέβομαι την απόφαση της πλειοψηφίας».

Ο πρώην υπουργός Οικονομικών λέει στην ισπανική εφημερίδα ότι η συμφωνία είναι σχεδιασμένη να αποτύχει και θα αποτύχει, ενώ επιμένει πώς πρόκειται για μέρος του σχεδίου Σόιμπλε.

«Ελπίζω τελικά να μη φτάσουμε σε Grexit, αλλά περιμένω πολύ θόρυβο κατά την προσπάθεια εφαρμογής της συμφωνίας και στη συνέχεια κατηγορίες για αποτυχία επίτευξης των στόχων και γιγάντωση της ύφεσης – που τελικά θα μεταφραστεί σε νέα πολιτικά προβλήματα. Τότε θα δούμε αν η Ευρώπη θέλει να συνεχίσει με την εφαρμογή του υπόλοιπου σχεδίου Σόιμπλε ή όχι».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.