Τους έπιασαν με τα ναρκωτικά μέσα στο λεωφορείο… ΦΩΤΟ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Συνελήφθησαν, χθες   το βράδυ στο Σχηματάρι Βοιωτίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Θηβών, δύο   αλλοδαποί, ηλικίας 35 & 22 ετών, οι οποίοι κατηγορούνται για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών.

Ειδικότερα, μετά από κατάλληλη αξιοποίηση στοιχείων και στο πλαίσιο οργανωμένης επιχείρησης, οι αστυνομικοί τους εντόπισαν εντός λεωφορείου του ΚΤΕΛ της περιοχής και σε έλεγχο που διενεργήθηκε, βρέθηκαν στην κατοχή τους και κατασχέθηκαν:

  • νάιλον συσκευασία που περιείχε συνολικά (200) γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, καθώς και
  • το χρηματικό ποσό των (675) ευρώ και (2) κινητά τηλέφωνα.

Επιπλέον, όπως διαπιστώθηκε ο 35χρονος στερούταν των απαραίτητων εγγράφων νόμιμης διαμονής στη Χώρα μας.

Την προανάκριση διενήργησε το Τμήμα Ασφαλείας Θηβών, ενώ οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θηβών.

narkotika

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *