Το λάθος που κάνουμε όλοι: ποτέ το γάλα στην πόρτα του ψυγείου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ακόμα και μέσα στο ψυγείο, πολλές τροφές εξακολουθούν να είναι ευαίσθητες και να κινδυνεύουν να χαλάσουν, αν δεν τηρείτε κάποιες βασικές αρχές συντήρησης.

Μία από αυτές τις τροφές είναι το γάλα. Όπως κάθε γαλακτοκομικό προϊόν, έτσι, προφανώς, και το γάλα, δεν πρέπει να υπόκειται σε αυξομειώσεις της θερμοκρασίας, εκεί που συντηρείται.

Τα δοχεία από γυαλί είναι καλύτερα για το γάλα, καθώς το στόμιο στα χάρτινα μπορεί να μολυνθεί με βακτήρια.

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να βάζουν τα χάρτινα δοχεία του γάλακτος στην πόρτα του ψυγείου, επειδή είναι πιο “βολικό”. Αλλά οι ειδικοί επισημαίνουν ότι, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, το γάλα πρέπει να τοποθετείται στον κεντρικό θάλαμο του ψυγείου.

Κάθε φορά που ανοίγετε την πόρτα του ψυγείου (κάτι που συμβαίνει δεκάδες φορές μέσα στην ημέρα), η πόρτα είναι η περιοχή που επηρεάζεται περισσότερο από κάθε άλλη από την αλλαγή θερμοκρασίας. Επίσης, η πόρτα του ψυγείου χρειάζεται και περισσότερη ώρα να επανέλθει στην σωστή θερμοκρασία. Όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι υψηλή, αυτή η αυξομείωση στην θερμοκρασία θέτει σε κίνδυνο την ακεραιότητα του γάλακτος.

ΠΗΓΗ: IATROPEDIA.GR

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *