Μετά το χαμό με τους ελεγκτές στο καφενείο… πολίτες έστειλαν «ευχαριστώ» στον Βρούτση!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Όπως λένε, αρκετοί εργοδότες φοβούνται πλέον και προχωρούν σε δήλωση και ασφάλιση των εργαζομένων τους, μετά το γεγονός.

Σύμφωνα, πάντως, με πληροφορίες, ο έλεγχος του Περιφερειακού Ελεγκτικού Κέντρου Ασφάλισης Ηπείρου και Κέρκυρας έγινε στις 18 Αυγούστου 2019, μετά από καταγγελίες για ανασφάλιστη εργασία στην ευρύτερη περιοχή του νομού Θεσπρωτίας. Ανάμεσα στις επιχειρήσεις για τις οποίες προγραμματίστηκε έλεγχος, συμπεριλήφθηκε και η συγκεκριμένη επιχείρηση.

Το κλιμάκιο των ελεγκτών επισκέφθηκε την επιχείρηση, η οποία, εκτός από την παροχή υπηρεσιών παραδοσιακού καφενείου, λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και ως ψησταριά-εστιατόριο.

Κατά την ώρα του ελέγχου, σύμφωνα με τον ΕΦΚΑ, εργάζονταν ο ιδιοκτήτης, η μητέρα του, ο αδελφός του, η σύζυγος του αδελφού του και η μητέρα της, εξυπηρετώντας μεγάλο αριθμό πελατών. Το λιγότερο 30 τραπεζοκαθίσματα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ελεγκτών του ΕΦΚΑ.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τον ΕΦΚΑ, το κλιμάκιο προχώρησε στον καταλογισμό των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

newsit

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *