Θεσσαλονίκη: Ομαλά διεξάγεται η έξοδος -Με 100% πληρότητα αναχωρούν τα ΚΤΕΛ για Άγιο Όρος

Lamianow.gr

Αυξημένη είναι από το πρωί η κίνηση στα ΚΤΕΛ της Θεσσαλονίκης, όπου πλήθος κόσμου εγκαταλείπει την πόλη. Mε πληρότητα 100% αναχωρούν τα περισσότερα λεωφορεία.

100% πληρότητα έχουν κυρίως τα λεωφορεία που έχουν τελικό προορισμό την Ουρανούπολη Χαλκιδικής, αφού είναι αρκετοί οι πιστοί που θα μπουν στην Αθωνική Πολιτεία για να προσκυνήσουν στο Άγιον Όρος.

Επίσης, αυξημένη είναι η κίνηση και στο οδικό δίκτυο, καθώς αρκετοί είναι αυτοί που επέλεξαν, παρά την αυξημένη τιμή της βενζίνης, να φύγουν με τα οχήματά τους. Μέχρι στιγμής, δεν παρατηρούνται προβλήματα στην κυκλοφορία.

  ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή: iefimerida.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *