Δεν θα πιστεύετε πόσο πωλείται… αμερικανική σημαία από την Απόβαση της Νορμανδίας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η σημαία θα πουληθεί σε δημοπρασία την επόμενη εβδομάδα και εκτιμάται ότι η τιμή της μπορεί να ξεπεράσει τα 55.000 δολάρια

Μια ταλαιπωρημένη αμερικανική σημαία, που πιστεύεται ότι ήταν η πρώτη που υψώθηκε στην παραλία Όμαχα κατά την Απόβαση της Νορμανδίας, το 1944, θα πουληθεί σε δημοπρασία την επόμενη εβδομάδα και εκτιμάται ότι η τιμή της μπορεί να ξεπεράσει τα 55.000 δολάρια.

Ο οίκος δημοπρασιών Heritage Auctions ανέφερε ότι η σημαία τοποθετήθηκε από τον μπάρμαν Τζον Χόρβαθ, από το Κολόμπους του Οχάιο, ο οποίος αργότερα την έστειλε στη σύζυγό του, μαζί με μια επιστολή. «Πρόσεχε τη σημαία. Είναι η πρώτη που υψώθηκε στο προγεφύρωμα στην ακτογραμμή δύο ώρες αφότου άρχισε η εισβολή. Αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω τον ορθοστάτη της σκηνής μου για να την σηκώσω», έγραφε ο Χόρβαθ.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *