Έπρεπε να περάσουν δύο χρόνια από την τραγωδία στα Τέμπη, για να παραδοθούν στον Εφέτη Ανακριτή Λάρισας τρία βίντεο στα οποία καταγράφεται η εμπορική αμαξοστοιχία.
Σύμφωνα με τον νομικό εκπρόσωπο της εταιρείας η οποία φυλάσσει τις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ, Βασίλη Καπερνάρο, πριν από δύο ημέρες παραδόθηκαν στον Εφέτη Ανακριτή Λάρισας τρία βίντεο που δείχνουν το εμπορικό τρένο να διέρχεται από τη Σήραγγα Πλαταμώνα και από το Κέντρο Ελέγχου Πληροφορίας Ραψάνης.
Η τρίτη κάμερα είναι λίγο πριν τη σήραγγα των Τεμπών, με τις πλατφόρμες να είναι φορτωμένες με λαμαρίνες και όχι με κάποιο ύποπτο υλικό.
Όπως δηλώνει ο δικηγόρος Βασίλης Καπερνάρος, “είναι από τον Πλαταμώνα και μετά δείχνουν τα βίντεο, από τα κέντρα που λαμβάνουν οι κάμερες και διέρχεται το τρένο από τον Πλαταμώνα και μετά μέχρι λίγο πριν το σημείο του τραγικού συμβάντος της σύγκρουσης. Απεικονίζονται λαμαρίνες”.
Ο ίδιος λέει στο Mega: “Είναι τρία βίντεο που αποδεικνύουν το σημείο διέλευσης και τον χρόνο διέλευσης από τη σήραγγα Πλαταμώνα από το κέντρο ελέγχου πληροφορίας της Ραψάνης, τη σήραγγα Τεμπών, το βόρειο μέτωπο καθώς και από το κέντρο ελέγχου πληροφορίας της Ραψάνης στη σήραγγα Τεμπών, την έξοδο διαφυγής με χρόνο, με ώρα, με πρώτα λεπτά και με δευτερόλεπτα”.
Όπως λέει, στα 3 βαγόνια-πλατφόρμες δεν φαίνεται τίποτα.
“Εγώ το έχω δει, δεν φαίνεται τίποτε. Απολύτως τίποτε. Εγώ είδα λαμαρίνες, δεν φαίνεται τίποτα. Δεν υπάρχουν δεξαμενές. Τώρα τι έγινε στη Σίνδο, δεν ξέρω…”, αναφέρει.


Τα καυτά ερωτήματα
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι καίρια:
-Γιατί παραδόθηκε στον Ανακριτή υλικό 2 χρόνια μετά τραγωδία;
-Γιατί διεμήνυαν ότι δεν έχουν βιντεοληπτικό υλικό;
Στα έγγραφα που έχει στην κατοχή του ο ΑΝΤ1, ο Εφέτης Ανακριτής Λάρισας ζητούσε από τον ΟΣΕ λίγους μήνες μετά το δυστύχημα να του αποσταλούν οποιαδήποτε υλικά, από τη Λεπτοκαρυά, τους Νεους Πόρους, τη Ραψάνη…
Η εταιρεία ασφαλείας, λίγους μήνες μετά, με επιστολή της στον δικαστικό λειτουργό, ανακοινώνει ότι αποστέλλει 6 επαναγραφόμενους δίσκους από τον σταθμό φόρτωσης στην Θεσσαλονίκη, με το υλικό να έχει σβηστεί.
Ο Βασίλης Καπερνάρος δηλώνει ότι “Η εταιρεία που εκπροσωπώ νομικά είναι η παρέχουσα υπηρεσίες, μετά από σύμβαση και ανοιχτό διαγωνισμό από το 17’ στην ΟΣΕ Α.Ε. είναι για τη φύλαξη με τεχνικά μέσα και drones όσον αφορά τη διαδρομή, για ό,τι συμβαίνει στις γραμμές από Θεσσαλονίκη μέχρι Αθήνα. Ό,τι υλικό είχαμε το πήγαμε στον ανακριτή”.
Τι συμβαίνει στην περίπτωση που κάποιος δεν δίνει εγκαίρως στοιχεία στις δικαστικές αρχές; Ο Γιώργος Ηλιόπουλος, δικηγόρος συγγενών θυμάτων, σημειώνει ότι “Έχουμε το αδίκημα του 231 που είναι υπόθεση παρεμπόδιση της δικαιοσύνης έτσι επιγράφεται αυτό είναι πλημμέλημα ε αν όμως είναι συνεργός με εκπροσώπους εκτελεστικής εξουσίας που σφετερίζονται την εξουσία αυτή για να αμφισβητήσουν με την δράση του στην ανεξαρτησία της δικαιοσύνης το ότι είναι κακούργημα”.
“Τα εμπορεύματα ελέγχθηκαν στη Δοϊράνη και έφυγαν για Θεσσαλονίκη” λέει στον ΑΝΤ1 ο πρώην διευθυντής του Τελωνείου Ευζώνων, αναφέροντας χαρακτηριστικά: “Από εμάς από πάνω από το τελωνείο πέρασε 26 του μηνός ανοιχτή πλατφόρμα, που σημαίνει πως ό,τι είναι πάνω φαίνεται από ένα χιλιόμετρο. Η διαδικασία είναι ότι στη Θεσσαλονίκη, στη διαλογή στον παλιό Σιδηροδρομικό Σταθμό αναδιανέμουν τα βαγόνια και σχηματίζουν έναν καινούργιο συρμό και τον στέλνουν όπου θέλουν να τον στείλουν. Τις δύο μέρες που ήταν στη Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να γίνει οτιδήποτε”.
Οι γονείς και όλοι οι συγγενείς των θυμάτων ζητούν με κάθε τρόπο να μάθουν τι συνέβη εκείνη την φρικτή νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου.
thetoc.gr
Τά φυλούσαν σέ ειδικό χρηματοκιβώτιο για να μην χαλάσουν από τίς δυσοίωνες καιρικές συνθήκες
Δεν είχε τελικά ξυλολιο, τολουόλιο και βενζόλιο;