Super League 1, Κεκλεισμένων των θυρών η Τούμπα για το ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Χωρίς φιλάθλους θα διεξαχθεί την Κυριακή (30/01, 19:30) το ντέρμπι της 20ης αγωνιστικής μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού στην Τούμπα, καθώς οι «ασπρόμαυροι» αποφάσισαν να μην κάνουν χρήση του 10 τοις εκατό και των 1000 θεατών

Οπως στα παιχνίδια με ΟΦΗ και ΑΕΚ, έτσι και κόντρα στον Ολυμπιακό για την 20η αγωνιστική της Super League Interwetten, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ επιμένει στην ίδια θέση και συγκεκριμένα δεν θα μπει σε διαδικασία να προβεί σε διαχωρισμούς.

Ετσι, το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό την Κυριακή (30/01, 19:30) θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών στο γήπεδο της Τούμπας, ώστε ο «Δικέφαλος του Βορρά» να μην μπει σε διαδικασία να προβεί σε διαχωρισμούς των φιλάθλων της ομάδας, εξαιτίας του γεγονότος ότι υπάρχει ακόμα ο περιορισμός του ανώτατου αριθμού 1.000 ατόμων στις εξέδρες λόγω του κορονοϊού.

Υπενθυμίζεται ότι ο Υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, έκανε γνωστό πως το ζήτημα της αύξησης του ποσοστού στα γήπεδα θα επανεξεταστεί την άλλη εβδομάδα, με τους αγώνες κι αυτό το Σαββατοκύριακο να διεξάγονται με μάξιμουμ 1.000 θεατές.

Πηγή: www.gazzetta.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *