Στα μπλόκα της Εθνικής Οδού και οι αγρότες από την Καρδίτσα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τα τρακτέρ τους θα βγάλουν στους δρόμους στις 28 Ιανουαρίου οι Καρδιτσιώτες αγρότες, στήνοντας μπλόκο σε σημείο εθνικής οδού μετά την αποψινή συγκέντρωση αγροτικών συλλόγων και αγροτών που πραγματοποιήθηκε στον Παλαμά και ανάλογη απόφαση που πήραν.

Στις 23 του μηνός σε νέα σύσκεψη θα αποφασιστούν επακριβώς τα σημεία που θα στηθούν τα αγροτικά μπλόκα. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα, θα πραγματοποιούνται συσκέψεις από κλιμάκια της ΕΟΑΣΚ στα χωριά, για ενημέρωση και συζήτηση. Μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο, ο γραμματέας της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας, Κώστας Τζέλας, τόνισε πως «στις 20 Ιανουαρίου τα τρακτέρ βγαίνουν στις πλατείες».

«Παλεύουμε για να διεκδικήσουμε λύσεις στα οξυμένα προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζουμε και να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα μας», πρόσθεσε επίσης στις δηλώσεις του ο κ. Τζέλας.

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *