Συγχαρητήρια Μελισσανίδη στους θριαμβευτές της ΑΕΚ

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Λίγα λεπτά μετά το διπλό πρόκρισης της ΑΕΚ, ο Δημήτρης Μελισσανίδης συνεχάρη τηλεφωνικά παίκτες και τιμ για τη μεγάλη νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό. Τους παίκτες και το τιμ της ΑΕΚ για τον θρίαμβο στο «Γ. Καραϊσκάκης» επιβράβευσε ο Δημήτρης Μελισσανίδης.

Λίγη ώρα μετά τη λήξη του αγώνα με τον Ολυμπιακό, ο ιδιοκτήτης της Ένωσης επικοινώνησε με τον Βασίλη Δημητριάδη και τον Πέτρο Μάνταλο, μεταφέροντας τα συγχαρητήριά του για τη μεγάλη νίκη.

Όπως καταλαβαίνει κανείς, το κλίμα στα κιτρινόμαυρα αποδυτήρια ήταν γιορτινό, με τους ποδοσφαιριστές του Μανόλο Χιμένεθ να παραμένουν προσγειωμένοι ενόψει του επαναληπτικού.

πηγη-sportfm.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *