Σε κατάληψη σχολεία της Φθιώτιδας για τα Τέμπη

Lamianow.gr

Υπό κατάληψη τελούν σχολεία στο νομό της Φθιώτιδας με αφορμή την αυριανή συμπλήρωση τριών χρόνων απο το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη

Σε κατάληψη βρίσκονται όλα τα Γενικά Λύκεια της Λαμίας , καθώς και το 7ο Γυμνάσιο Λαμίας, το Γυμνάσιο Στυλίδας, Γυμνάσιο Αγίου Κωνσταντίνου, ΓΕΛ Μακρακώμης, ΓΕΛ Σπερχειάδας, Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Μοσχοχωρίου.

Σε αποχή βρίσκεται το Μουσικό σχολέιο Λαμίας , το 1ο Λύκειο Λαμίας , ενώ αποχή από τα μαθήματα κάνουν επίσης τα παιδιά του ΕΠΑΛ Μακρακώμης. 

Οι μαθητές θέλουν να εκφράσουν την συμπαραστασή τους στα θύματα των Τεμών και αποφάσισαν σήμερα να προχωρήσουν σε συμβολική κατάληψη .

Σε διαπραγματεύσεις βρίσκονται τρία ακόμη σχολεία ενώ σύμφωνα με την δευτεροβάθμια εκπαίδευση Φθιώτιδας τα μαθήματα θα γίνουν μέσω webex …

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *