Προβάδισμα για τον Ott Tanak στην πρώτη μέρα του Rally Ακρόπολις, το οποίο έδειξε τα δόντια του με δύο πολύ σκληρά loop ειδικών. Ακολουθούν οι Sordo, Neuville για την ανθεκτική Hyundai, έχασαν χρόνο με προβλήματα οι Ogier, Evans, έξοδος για Katsuta, Fourmaux. Χαμός στο WRC2 και στους Έλληνες.
Άπαντες στο WRC είχαν προϊδεάσει ότι το φετινό Rally Ακρόπολις θα είναι το πιο σκληρό μετά την επιστροφή του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και η πρώτη μέρα κατέδειξε ακριβώς αυτό. Τα πληρώματα υπέφεραν και στα δύο loop των ειδικών, οι εγκαταλείψεις και τα μηχανικά προβλήματα άρχισαν από νωρίς και συνεχίστηκαν μέχρι το τέλος της ημέρας.
Πιο ανθεκτικοί στο κοπάνημα της πρώτης ημέρας αποδείχθηκαν οι οδηγοί της Hyundai, με τα i20 Rally1 να αντέχουν, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο Ott Tanak οδήγησε ταχύτερα απ’όλους και βρέθηκε να έχει το προβάδισμα στο τέλος της ημέρας, προηγούμενος κατά 21,8 δευτερόλεπτα.
Πίσω του ο Dani Sordo, σε εμφανώς συντηρητικό ρυθμό, πήρε τη δεύτερη θέση και προσάρμοσε την επιθετικότητά του κατά τη διάρκεια της ημέρας, καθώς έχασε το υβριδικό σύστημα στο αυτοκίνητό του, ενώ ο Thierry Neuville βγήκε αβρόχοις ποσί από την διαδικασία του καθαρίσματος και με την τρίτη θέση, έχει μία μοναδική ευκαιρία να διευρύνει σημαντικά το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα.
Η ημέρα ήταν διάσπαρτη με μία σειρά από μηχανικά προβλήματα, τα οποία ξεκίνησαν από νωρίς στην μεγάλη κατηγορία, όταν ο Elfyn Evans έχασε το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος του από τον κινητήρα του Yaris Rally1 κι έχασε συνολικά σχεδόν εννέα λεπτά μόνο στις τρεις πρώτες ειδικές της ημέρας, μένοντας πρακτικά εκτός μάχης από το ξεκίνημα.
Το δράμα συνεχίστηκε, με τους Takamoto Katsuta και Adrien Fourmaux, οι οποίοι έγραφαν εξαιρετικούς χρόνους και βρίσκονταν εντός της πρώτης τριάδας, να χτυπάνε σε πέτρες που είχαν βγει στην αγωνιστική γραμμή και να διαλύουν τις αναρτήσεις του Yaris και του Puma αντίστοιχα. Αμφότεροι τέθηκαν νοκ-άουτ και θα συνεχίσουν πλέον αύριο με τη διαδικασία του SuperRally.
Ο Gregoire Munster επίσης αντιμετώπισε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα το πρωί και είχε ένα κλατάρισμα στην τελευταία ειδική της ημέρας, ενώ ο Ιορδάνης Σερδερίδης έμεινε πολύ μακριά στην κατάταξη, χωρίς να είναι σε κανένα σημείο του αγώνα ανταγωνιστικός κι έμεινε πολύ πίσω στην κατάταξη.
Στο WRC2, ο Yohan Rossel μπήκε με πολλή αυτοπεποίθηση και με εντυπωσιακούς χρόνους στο πρώτο loop μπόρεσε να χτίσει μία σημαντική διαφορά την οποία εν συνεχεία διατήρησε, χάνοντας όμως την πρωτιά μετά από κλατάρισμα, χάνοντας πάνω από δύο λεπτά και μένοντας αρκετά πίσω. Η απόλυτη ανατροπή έγινε από τον Robert Virves, ο οποίος μετά από ένα μέτριο ξεκίνημα ήταν εντυπωσιακός στο δεύτερο loop και παίρνοντας εντεκάμισι δευτερόλεπτα και την πρωτιά από τον Sami Pajari
Στους Έλληνες οδηγούς, οι εγκαταλείψεις ήταν πολλές, καθώς εκτός από τον Λάμπρο Αθανασούλα, που εγκατέλειψε οριστικά τον αγώνα και τον Γιώργο Αμούτζα έμεινε εκτός λόγω χαμένου καρνέ, πρόβλημα αντιμετώπισε και το τρίτο Fabia της On Sale, με τον Γιώργο Κεχαγιά να χάνει πολύ χρόνο στη Δάφνη και να μένει πολύ πίσω. Εκτός βγήκε και ο Βελάνης στη Δάφνη
Πριν το τέλος της τελευταίας ειδικής, ο Παναγιώτης Ρουστέμης είναι ο πρώτος Έλληνας της κατάταξης, με το εναπομείναν απροβλημάτιστο αυτοκίνητο Rally2, ενώ ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας ακολουθεί με το Fiesta Rally3, πάνω από δύο λεπτά πιο πίσω.
Η δεύτερη μέρα του Rally Ακρόπολις ξεκινάει στις 08:16 το πρωί του Σαββάτου με την ειδική στο Ρεγγίνι.