«Πράσινο φως» από Μητσοτάκη για 2.450 προσλήψεις στην Υγεία και 1.500 στην ΕΛ.ΑΣ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου σύσκεψη στην οποία μετείχαν οι υπουργοί κ. Χρ. Σταϊκούρας, Μιχ. Χρυσοχοίδης, Β. Κικίλιας, Τ. Θεοδωρικάκος, Θ. Σκυλακάκης με θέμα τον προγραμματισμό των προσλήψεων στο Δημόσιο εντός του προσεχούς εξαμήνου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση από το Μέγαρο Μαξίμου στη σύσκεψη δόθηκαν από τον πρωθυπουργό οι εξής κατευθύνσεις:

– Να προχωρήσουν οι προγραμματισμένες από τοΑΣΕΠ προσλήψεις εντός του 2019 με προτεραιότητα τις 2.450 θέσεις που αφορούν το υπουργείο Υγείας.

– Επιπλέον να δρομολογηθούν άμεσα – και να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους – 1.500 προσλήψεις αστυνομικών για την ενίσχυση της ομάδας ΔΙΑΣ και την ανασύσταση της ομάδας ΔΕΛΤΑ, όπως είχε δεσμευθεί προεκλογικά ο πρωθυπουργός.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *