Παρασκευή, Απρ 23, 2021
13 °c
Lamia
10 ° Πα
10 ° Σα
11 ° Κυ
13 ° Δε

ΠΟΕΔΗΝ: Νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα παρέλυσε ύστερα από τον δεύτερο εμβολιασμό με το εμβόλιο

google

Ακολουθήστε το LAMIANOW στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις  

Παρέλυσε μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού μια νοσηλεύτρια σε νοσοκομείο της Κέρκυρας, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος και η πρόεδρος εργαζομένων του Νοσοκομείου Κέρκυρας, Ντίνα Ιωάννου.

Όπως επιβεβαίωσαν τόσο η πρόεδρος εργαζομένων του Νοσοκομείου Κέρκυρας, Ντίνα Ιωάννου, όσο και ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, η 40 χρονη νοσηλεύτρια παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre.

«Μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου, η συνάδελφός μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι, παρουσίασε πυρετό, μυαλγίες, όμως την χτύπησε ακόμα περισσότερο και υπέστη παράλυση κάτω άκρων. Της χορηγείται η κατάλληλη αγωγή. Είναι μάχιμη, δουλεύει 17 χρόνια στην πρώτη γραμμή, χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα. Είναι τρίτη-τέταρτη μέρα σήμερα» είπε η πρόεδρος εργαζομένων του Νοσοκομείου Κέρκυρας Ντίνα Ιωάννου μιλώντας στο Open. «Η νοσηλεύτρια αυτή τη στιγμή δεν περπατά, παρακολουθείται από τον θεράποντα ιατρό, είναι μια σοβαρή παρενέργεια του εμβολίου και πρέπει η εταιρεία να το δει με τους αρμόδιους και να αναλάβει το οικονομικό κόστος» τόνισε.

Σε ερώτηση για το αν οι γιατροί επιβεβαιώνουν ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου η κυρία Ιωάννου απάντησε ότι δεν το γνωρίζει και θα πρέπει να αποφανθούν οι αρμόδιοι.

Γιαννάκος: Είναι παρενέργεια του εμβολίου – Το λένε ξεκάθαρα οι γιατροί

«Έχει κάνει και τις δύο δόσεις εμβολίου, κι αμέσως μετά τη δεύτερη δόση ανέβασε πυρετό, είχε αφόρητους πόνους, ένιωσε παραλυσία και πήγε στο νοσοκομείο, όπως μου είπε ύστερα από επικοινωνία που είχα μαζί της» περιέγραψε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, για την 40χρονη νοσηλεύτρια.

«Ήταν απολύτως καλά στην υγεία της, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου, έχουν εμβολιαστεί 400.000 άνθρωποι και δεν είχαν πρόβλημα, αλλά λέμε ότι αυτή η συνάδελφος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα υγείας. Έχω πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου. Το λένε και οι γιατροί εκεί ξεκάθαρα, ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου. Είναι μια στους 400.000, δεν λέει τίποτα απολύτως αυτό για τον εμβολιασμό, δεν λέμε τίποτα κακό για το εμβόλιο, αντιθέτως, αλλά η συνάδελφος είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί να σηκωθεί κι έχει τρομοκρατηθεί» τόνισε ο κ. Γιαννάκος στο Open.

reader.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

radiolamia
konstantinos_kolovos

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist