Πήρε το «ναρκωτικό των ζόμπι» – Ακρωτηρίασε το πόδι του – Σκληρές εικόνες

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τις εφιαλτικές συνέπειες της χρήσης του επονομαζόμενου «ναρκωτικού των ζόμπι» βίωσε ένας άνδρας ο οποίος κατέληξε σε αυτο-ακρωτηριασμό.

Συγκεκριμένα, ένας άνδρας 29 ετών από τη Ρωσία που είχε κάνει χρήση του τρομακτικού ναρκωτικού (πρόκειται για συνθετικό κανναβινοειδές αναμειγμένο με διάφορα βότανα) σώθηκε την τελευταία στιγμή, αφού ακρωτηρίασε το πόδι του.

Εφιαλτικές φωτογραφίες που έχουν κάνει το γύρο του διαδικτύου δείχνουν τον 29χρονο άνδρα στο νοσοκομείο, με το πόδι κομμένο πάνω από το γόνατο και τους γιατρούς να δίνουν μάχη να μην πεθάνει από αιμορραγία.

Το «ναρκωτικό των ζόμπι» θεωρείται από τα χειρότερα συνθετικά κανναβινοειδή και είναι παράνομο στις περισσότερες του κόσμου.

inpodi

 

inpodi1

Πηγή: Daily Mail

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *