Πάτρα: Εργαζόμενοι του δήμου απεγκλώβισαν κτηνοτρόφους που είχαν αποκλειστεί στο Παναχαϊκό Όρος

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι κτηνοτρόφοι είχαν αποκλειστεί στο βουνό εξαιτίας της έντονης βροχόπτωσης

Κτηνοτρόφους, οι οποίοι είχαν αποκλειστεί στην περιοχή του καταφυγίου Ψάρθι, στο Παναχαϊκό Όρος, απεγκλώβισαν σήμερα το πρωί εργαζόμενοι της Πολιτικής Προστασίας και της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Πατρέων.

Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι άνοιξαν με μηχανήματα του δήμου τον αγροτικό δρόμο που είχε κλείσει λόγω των κατολισθήσεων, οι οποίες είχαν προκληθεί από την έντονη βροχόπτωση, και απεγκλώβισαν τους κτηνοτρόφους που είχαν αποκλειστεί στο βουνό.

Επίσης, σε εξέλιξη βρίσκεται και δεύτερη επιχείρηση απεγκλωβισμού κτηνοτρόφων, από τους εργαζόμενους του δήμου, οι οποίοι ανοίγουν τον αγροτικό δρόμο μεταξύ των περιοχών Κερασιές και Δεσπότη Βρύση, που έκλεισε εξαιτίας των έντονων βροχοπτώσεων.

Τέλος, εργαζόμενοι του δήμου καθάρισαν και το ρέμα μετά την κοινότητα Πουρναρόκαστρο, που είχε κλείσει από φερτά υλικά.

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *