Πάρκαρε μέσα στην μέση του δρόμου / Πασχαλινός “μποναμάς” για Λαμιώτη οδηγό (εικόνες)

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα…

Ως συνήθως, ένας ακόμη Λαμιώτης οδηγός είπε να “παρατήσει” το όχημα του καταμεσής της Καραγιαννόπουλου το πρωί της Μ. Τρίτης, μη υπολογίζοντας ότι μπορεί να προκαλέσει κυκλοφοριακό ζήτημα.222

Για κανά δεκάλεπτο έπρεπε να παραμερίσουν τα Taxi από την πιάτσα ώστε να πραγματοποιείται η κυκλοφορία. Όταν τελείωσε -προφανώς- την δουλειά του, γύρισε στο σημείο βρίσκοντας την Τροχαία να τον “ζωγραφίζει” για το  διπλοπαρκάρισμα του. Μετά το “δωράκι” αποχώρησε από το σημείο. 444

Το περίεργο; Όταν πάρκαρε εκεί που πάρκαρε, λίγα μέτρα πιο πάνω, στην γωνία της Καραγιαννοπούλου με την Διάκου η Τροχαία είχε στήσει μπλόκο κάνοντας ελέγχους…

Καλά δεν τους είδε;;;;

555

667333

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *