Παρελθόν ο Πίντο από τον ΠΑΣ Λαμία-Σε συζητήσεις για νέο… φορ!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Παρελθόν αποτελεί από τον ΠΑΣ Λαμία ο Γιόνε Ντα Σίλβα Πίντο. Ο Βραζιλιάνος που τραυματίστηκε πρόσφατα και θα χάσει όλη την σεζόν είχε ένα από τα βαρύτερα συμβόλαια στην λαμιώτικη ομάδα, κοντά στα 50.000 ευρώ, έλυσε την συνεργασία του με τους “κυανόλευκους” λίγες μέρες νωρίτερα.

Μετά από αυτή την εξέλιξη ο ΠΑΣ απεγκλωβίζεται από ένα βαρύ συμβόλαιο και έχει την δυνατότητα να κινηθεί πιο άνετα στην χειμερινή μεταγραφική περίοδο.

Συγκεκριμένα, η Α’ ΕΕΟΔ της ΕΠΟ έκανε γνωστό ότι επικύρωσε συναινετική λύση συμβολαίου της ΠΑΕ με τον 25χρονο στις 2 Ιανουαρίου, χωρίς οι «κυανόλευκοι» να έχουν ανακοινώσει κάτι σχετικά.

Σε συζητήσεις για νέο… φορ!

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα κινηθεί για έναν ακόμη ικανότατο φορ μετά την απόκτηση του Δημήτρη Φερφελή. Πρόκειται για παίκτη ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία από την Σούπερ Λίγκα αλλά η περίπτωση του δεν είναι εύκολη αλλά και… ακριβή (πάνω από 10.000 ευρώ μηνιαίως για συμβόλαιο). Σύντομα θα υπάρξουν νεότερες εξελίξεις, πιθανότατα από εβδομάδα. Στην Λαμία τηρούν σιγή ιχθύος για τον ποδοσφαιριστή διότι δεν θέλουν να μπουν σε διαδικασία… πλειστηριασμών!

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *