Ολλανδός κωπηλάτης βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό μετά τον αγώνα του

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το πρώτο κρούσμα αθλητή που πρώτα αγωνίστηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, επιβεβαιώθηκε πριν από λίγο, αφού ο Ολλανδός κωπηλάτης Φιν Φλόριιν, αν και πήρε κανονικά μέρος στον προκριματικό του μονού αντρών στο σκιφ, σε έλεγχο που του έγινε αργότερα βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.

Φυσικά, αμέσως μπήκε σε απομόνωση, ενώ δεν θα συμμετάσχει όπως είναι λογικό και στον σημερινό αγώνα που είχε δικαίωμα. Την είδηση επιβεβαίωσε η Ομοσπονδία της πατρίδας του, ενώ αγωνία υπάρχει για το αν θα βρεθούν άλλα κρούσματα.

«Δεν ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος με τον αγώνα μου, αλλά έλπιζα να πάω καλύτερα στον επαναληπτικό αγώνα. Τώρα τελείωσαν όλα σε μια στιγμή. Πραγματικά δεν μπορώ να πω περισσότερα για αυτό», δήλωσε ο Ολλανδός, που είδε τα όνειρα χρόνων να γκρεμίζονται μέσα σε λίγα λεπτά.

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *