Ο Βαλβέρδε χάρισε στην Μπαρτσελόνα τους μισθούς μετά την απόλυσή του

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Ερνέστο Βαλβέρδε αποφάσισε να μην πάρει τους μισθούς για τον επόμενο ενάμιση χρόνο δηλαδή μέχρι και τον Ιούνιο 2021 όταν και έληγε το συμβόλαιό του

Με τον καλύτερο τρόπο αποχώρησε ο Ερνέστο Βαλβέρδε από την Μπαρτσελόνα. Ο Ισπανός τεχνικός όπως αναφέρει σε σχετικό δημοσίευμα η Mundo Deportivo έφυγε από τους Καταλανούς χαρίζοντας ένα μεγάλο ποσό το οποίο θα μπορούσε να έχει λάβει βάσει των όσων ανέφερε το συμβόλαιό του.

Ο Ερνέστο Βαλβέρδε αποφάσισε να μην πάρει τους μισθούς για τον επόμενο ενάμιση χρόνο δηλαδή μέχρι και τον Ιούνιο 2021 που είχε ισχύ.

Μάλιστα ο Βαλβέρδε φέρεται να έδωσε ξεκάθαρη εντολή στον αντζέντη του Ινιάκι Ιμπάνεθ να προχωρήσει στη λύση του συμβολαίου του με την Μπαρτσελόνα με τον φιλικότερο τρόπο που θα μπορούσε να υπάρχει μην λαμβάνοντας υπόψη τα χρήματα τα οποία θα χάσει.

Πηγή: sport-fm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *