Ο Νεϊμάρ ζήτησε συγνώμη για το προσβλητικό του μήνυμα

Ράνια Κάλδου
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε...

Μετά την θύελλα αντιδράσεων που ξεσήκωσε ο Νεϊμάρ με το μήνυμά του στο Instagram, αναγκάστηκε να το «μαζέψει».
Θυμίζουμε πως αμέσως μετά τον αποκλεισμό της Βραζιλίας από το Κόπα Αμέρικα, ο επιθετικός της Μπαρτσελόνα –σε μια προσπάθεια υπεράσπισης των συμπαικτών του- μεταξύ άλλων είπε: «Τώρα θα βγουν πολλοί μ@λ@κες να μιλήσουν».

Έτσι, ανέβασε νέο ποστ στο οποίο τονίζει πως: «Μόλις 5 λεπτά στην Βραζιλία ήταν αρκετά για να συνειδητοποιήσω ότι η ανάρτησή μου είχε αρνητικό αντίκτυπο. Παραδέχομαι πως το παράκανα και το να απολογηθώ σε όλους προσβλήθηκαν είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω».

Ο Νεϊμάρ εξήγησε πως ό,τι έγραψε ήταν κάτω από την ένταση και τον θυμό για την σύντομη πορεία της εθνικής του στην διοργάνωση και για όσα κακά διάβασε και άκουσε αμέσως μετά: «Άλλωστε είμαι κι εγώ μέλος της ομάδας», διευκρίνισε και κατέληξε: «Τώρα πρέπει να απολογηθώ και να συνεχίσω, να απολαύσω το υπόλοιπο των διακοπών μου και να ξεκινήσω την προετοιμασία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αυτός είναι ο στόχος μας τώρα».

Share This Article
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε τηλεοπτικές εκπομπές του Attica TV και παλαιότερα του Seven X. Στη δημοσιογραφική της πορεία έχει ασχοληθεί με την πολιτική, κοινωνική και γενική επικαιρότητα, με έμφαση στην έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Σήμερα συνεργάζεται με το Lamianow.gr, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και μεταφέροντας στους αναγνώστες ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη ειδησεογραφική κάλυψη.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *