Είσαι επικοινωνιακός/η κι αγαπάς τον χώρο της μόδας;
Τώρα, σου δίνεται η ευκαιρία να εργαστείς στη Γενική Εμπορική Α.Ε., μία από τις κορυφαίες εταιρείες λιανικής πώλησης επώνυμων ειδών στην Ελλάδα, με 8 e-Shops κι ένα φυσικό Πολυκατάστημα.
ΘΕΣΗ 1: Ταμίας (Κωδικός θέσης: Τ1)
ΘΕΣΗ 2: Πωλητής/τρια (Κωδικός θέσης: Π1)
ΠΡΟΣΟΝΤΑ / ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
- Ικανότητες επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
- Ενδιαφέρον για την πώληση και την εξυπηρέτηση πελατών
- Άριστη χρήση της ελληνικής γλώσσας και πολύ καλή της αγγλικής
- Πάθος για τη μόδα
- Συνέπεια, υπευθυνότητα και οργανωτικότητα
- Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Άνεση στη χρήση Η/Υ (MS OFFICE)
ΘΕΣΗ 3: Υπάλληλος eshop (Κωδικός θέσης: ESHOP)
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ / ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
- Διαχείριση και επεξεργασία των παραγγελιών πελατών μέσω του e-shop.
- Προετοιμασία και συσκευασία των παραγγελιών για αποστολή.
- Διαχείριση αποθήκης: παρακολούθηση αποθεμάτων, οργάνωση προϊόντων, παραλαβή νέων ειδών.
- Διασφάλιση της ακρίβειας στις αποστολές και την παρακολούθηση των παραδόσεων.
ΠΡΟΣΟΝΤΑ / ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
- Εμπειρία στη διαχείριση e-shop ή σε παρόμοια θέση θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
- Καλή γνώση χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών και ειδικά των εργαλείων διαχείρισης e-shop.
- Οργανωτικές ικανότητες και προσοχή στη λεπτομέρεια.
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων ταυτόχρονα.
ΘΕΣΗ 4: Customer Support – Τηλεφωνική εξυπηρέτηση (Κωδικός θέσης: CS1)
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ / ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
- Απάντηση σε εισερχόμενες κλήσεις πελατών και διαχείριση ερωτημάτων σχετικά με προϊόντα και παραγγελίες
- Καταχώριση τηλεφωνικών παραγγελιών
- Γρήγορη και αποτελεσματική ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη
- Αναγνώριση, προώθηση & επίλυση ερωτήσεων και παραπόνων των πελατών
- Εσωτερική επικοινωνία με άλλα τμήματα, παρακολουθώντας εκκρεμή ζητήματα που σχετίζονται με τα αιτήματα των πελατών
- Ενημέρωση για τα προϊόντα και τις προσφορές της εταιρείας, όπως απαιτείται
ΠΡΟΣΟΝΤΑ / ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
- Εξοικείωση με την τεχνολογία ενός τηλεφωνικού κέντρου
- Καλές δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας στην αγγλική γλώσσα
- Γνώση χειρισμού Η/Υ
- Ευελιξία ωραρίου πρωινής & απογευματινής βάρδιας
ΘΕΣΗ 5: Αποθηκάριος (Κωδικός θέσης: Α1)
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ / ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
- Παραλαβή και αποθήκευση εμπορευμάτων
- Οργάνωση και προετοιμασία παραγγελιών
- Τακτοποίηση αποθήκης
- Τακτικός έλεγχος αποθεμάτων
- Απογραφή
ΠΡΟΣΟΝΤΑ / ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
- Αντίστοιχη προϋπηρεσία σε οργανωμένη αποθήκη, ιδανικά σε κλάδο μόδας
- Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ και προγραμμάτων διαχείρισης αποθήκης (ERP)
- Απαραίτητες οι δεξιότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
- Δίπλωμα αυτοκινήτου
- Γνώση Αγγλικής γλώσσας
- Καλή φυσική κατάσταση
- Εμπιστοσύνη και εχεμύθεια
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
- Πλήρες πακέτο αποδοχών (ανάλογα με την εμπειρία και τη θέση)
- Σταθερή εργασία σε ευχάριστο περιβάλλον
- Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης
- Σημαντική εταιρική έκπτωση για αγορές προϊόντων
Σημειώσεις:
- Το βιογραφικό είναι απαραίτητο να αναγράφει τον κωδικό θέσης και να συνοδεύεται από φωτογραφία του/της ενδιαφερόμενου/νης.
- Προϋπηρεσία σε ανάλογο αντικείμενο και πτυχίο 3βάθμιας εκπαίδευσης θα ληφθούν σοβαρά υπόψη.
Αποστολή βιογραφικών στο gen-com@otenet.gr
Πολυκατάστημα “POLITIKOS”
Καποδιστρίου & Αμαλίας 2, Λαμία
Τηλ. Κέντρο: 22310 38604
Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.