Μητσοτάκης: Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στις 30 Νοεμβρίου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε την ημερομηνία που θα παραδοθεί το Μετρό της Θεσσαλονίκης.

Όπως είπε ο πρωθυπουργός το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στις 30 Νοεμβρίου.  

«Μετά από πολλά εγκαίνια που δεν ήταν εγκαίνια ανακοινώνω ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στους πολίτες στις 30 Νοεμβρίου 2024. Το ρολόι δουλεύει αντίστροφα. Ανήμερα του Αγίου Ανδρέα για μια μεγάλη γιορτή».

Δείτε την ομιλία

Στη συνέχεια, ο πρωθυπουργός, πλαισιωμένος από αρμόδιους υπουργούς, θα έχει συναντήσεις με εκπροσώπους παραγωγικών και επιστημονικών φορέων και της αυτοδιοίκησης, προκειμένου να ακούσει τα αιτήματα τους, ενόψει της ομιλίας που θα κάνει στα εγκαίνια της 88ης ΔΕΘ, το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, στο συνεδριακό κέντρο “Ι. Βελλίδης”.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *