Lockdown: Το μήνυμα του 112 – «Μένουμε στο σπίτι»

LamiaNow News

Μήνυμα από το 112 για το lockdown ήρθε στα κινητά των πολιτών όλης της Ελλάδας Μέτο απόγευμα του Σαββάτου.

Το μήνυμα που έλαβαν οι πολίτες έγραφε: «Συναγερμός COVID-19. Περιορισμός κυκλοφορίας μετακινούμαστε μόνο με SMS για την εξυπηρέτηση απαραιτήτων αναγκών. Μένουμε στο σπίτι, μένουμε ασφαλείς».
mnm112
Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *