Η συγκεκριμένη καταγγελία – επισήμανση από αναγνώστρια μας έφτασε νωρίτερα στο Mail μας και σας την παρουσιάζουμε αυτούσια.
Διαβάστε σχετικά
“Το χούι δεν κόβεται, ή πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι ,συνηθίζει να λέει ο σοφός λαός. Προς απόδειξη, κοιτάξτε τη στάθμευση της νταλίκας στο αντίθετο ρεύμα επί της οδού Νικοπόλεως λίγα μέτρα από το ΤΟΜΥ. Ελεύθερο οδόστρωμα από ΙΧ, οι πινακίδες Ρ 40 έχουν αφαιρεθεί για εξυπηρέτηση του αυτοκινητιστη, και όμως αυτός επιμένει να σταθμεύει στο αντίθετο ρεύμα για να υπενθυμίζει ότι είναι ο τσιφλικάς της περιοχης. Για τους πεζούς και τους αναπήρους που δεν έχουν πεζοδρόμιο, ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ !!!!”

































Με τι ασχολείται ο κόσμος χαχαχα
ΩΠΑ σβήσε ..καλά είσαι
Μόνο Volvo ρε μνρες
Εσύ που έκανες την καταγγελία στον άνθρωπο για την στάθμευση της νταλίκας ψάξου λίγο περισσότερο και θα δεις ότι το πραγματικό σου πρόβλημα δεν είναι η στάθμευση της νταλίκας
Την ρουφιανιά πολοι την αγάπησαν.τον ρουφιάνο κανένας.
Αυτό πείραξε αυτόν/ην που έκανε την καταγγελία…για τους γύφτους που εμέναν 500 μέτρα από το σημείο εκείνο δεν βγήκε να κάνει…
Πάντως δεν υπάρχει πινακίδα που να λέει ότι απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση γιατί άμα είχε δεν θα έκανες την καταγγελία
Σορρυ μαγκες παω να το παρω
Κ γιατί να μην είναι παράνομη η στάθμευση για το 500ρακι.;;