Ισχνη χιονόπτωση έχουμε αυτή την ώρα λίγο μετά τις 2:00 το μεσημέρι και μέσα στην πόλη της Λαμίας. Η “Ελπίδα” φαίνεται πως επισκέφθηκε και την περιοχή μας με το κύμα να αναμένεται πιο έντονο τις μεσημεριανές ώρες τόσο μέσα στην πόλη αλλά και πέριξ αυτής.
Η Πολιτική προστασία του δήμου λαμιέων βρίσκεται στις επάλξεις χρησιμοποιώντας τα μηχανήματα όπου χρειάζεται, ενώ αλατιερες ενεργούν συνεχώς σε όλο το Δήμο. Στο παρακάτω βίντεο βλέπετε τη νέα αλατιέρα να ρίχνει αλάτι στον περιφερειακό.































Σιγά το χιόνι που έριξε
Εσύ ρε trexanthrhs πάνω απο το πληκτρολόγιο είσαι δουλειά δεν έχεις?
ΧΩΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΟΝΤΩΣ
Ποιο χιόνι βρε παιδιά στην ΠΟΛΗ??? Μήπως είστε σε ύπνο & βλέπετε ΟΝΕΙΡΟ??? Στείλτε τα οχήματα εκχιονισμού στην ΑΘΗΝΑ, ΞΥΠΝΑΤΕ!!! ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, από ανίκανους *ΑΡΧΟΝΤΕΣ* & ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ!!!
Καλιανο, σε ψάχνουμε.