Λαμία : Έσπασαν λεωφορεία έξω από την Π.Ε.Λ για να κλέψουν κέρματα… (Φώτο)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτό που αντίκρισαν ιδιοκτήτες λεωφορείων που ήταν σταθμευμένα έξω από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το πρωί της Τρίτης. Όχι ένα, αλλά τέσσερα λεωφορεία βρέθηκαν σπασμένα τις πρωινές ώρες όταν οι οδηγοί πήγαν να τα πάρουν προκειμένου να πραγματοποιήσουν τα δρομολόγια τους.

Και στις τέσσερις περιπτώσεις ήταν σπασμένο το τζάμι του οδηγού από όπου οι διαρρήκτες κατάφεραν να μπουν στο εσωτερικό των οχημάτων προκειμένου να κλέψουν ότι βρουν. Όπως βλέπετε και στις εικόνες οι διαρρήκτες με την χρήση πέτρας (βρίσκεται στο πετάλ) έσπασαν το τζάμι για να μπουν στο όχημα.

le4

Όπως σημειώνει ιδιοκτήτης λεωφορείου που έστειλε και τις σχετικές εικόνες στο lamianow.gr : “Τα λεωφορεία δεν έχουνε μέσα λεφτά γιατί τα παίρνουμε για να μη συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα. Εμένα για παράδειγμα δεν πήραν τίποτα απλά τα ανακατέψανε ψάχνοντας να βρούνε χρήματα. Μόνο η ζημιά μένει λεφτά δεν έχει κανένα μέσα και δεν θα αφήναμε κιόλας δεν υπάρχει λόγος”.

Το ρόλο πλέον της διερεύνησης του συμβάντος και της εύρεσης των δραστών έχει αναλάβει το Α.Τ Λαμίας…

le1

le2

le21

le45

le456

le4565

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • ΠΑΛΙ ΟΠΑΔΟΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΟΜΑΔΟΣ!!! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ….ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΒΡΊΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ…ΟΣΟ ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΟΛΟ ΑΥΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!! ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *