Η κυβέρνηση δεν δίνει πίσω τα λεφτά στους καναλάρχες

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Από τη στιγμή που με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας κρίθηκε αντισυνταγματική η διαδικασία του καθορισμού του αριθμού των τηλεοπτικών αδειών, πλέον είναι στον αέρα όλος ο διαγωνισμός, κάτι που έμμεσα αποδέχθηκε και η κυβέρνηση με τη συγκρότηση του ΕΣΡ, με τη σύμφωνη μάλιστα γνώμη σχεδόν όλων των κομμάτων.

Πλέον θα ξεκινήσει από μηδενική βάση η όλη διαδικασία για την παραχώρηση των τηλεοπτικών αδειών, τον αριθμό των οποίων θα αποφασίσει ο αρμόδιος υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς, με τη σύμφωνη όμως γνώμη του ΕΣΡ.
Με βάση αυτήν τη διαδικασία, τίθεται το ερώτημα τι θα γίνει με την πρώτη από τις τρεις δόσεις που κατέβαλαν οι τέσσερις υπερθεματιστές, Αλαφούζος, Μαρινάκης, Σαββίδης και Κυριακού, συνολικά κοντά στα 85.000.000 ευρώ, αφού εκείνος ο διαγωνισμός δεν υπάρχει πλέον… Θα επιστραφούν τα χρήματα αυτά;
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το «typologies.gr», επικαλούμενο κυβερνητική πηγή, η απάντηση ήταν «όχι».
Μάλιστα η κυβερνητική πηγή φαίνεται πως ανέφερε χαρακτηριστικά πως:
«Το Δημόσιο ποτέ δεν επιστρέφει χρήματα, ακόμη κι αν καταβλήθηκαν αχρεωστήτως. Τα λεφτά που έδωσαν οι τέσσερις θα συμψηφισθούν με οφειλές που έχουν στο Δημόσιο, π.χ. από φόρους, ΦΠΑ κ.λπ.».

newsbomb.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *