ΗΠΑ: Βρέθηκε εγκαταλελειμμένο μωρό σε αυτοκινητόδρομο με 5.500 δολάρια

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένα μωρό μόλις ενός μήνα βρέθηκε μόνο του και παρατημένο στην άκρη αυτοκινητόδρομου στην Οκλαχόμα μέσα σε ένα καθισματάκι αυτοκινήτου.

Το περίεργο είναι το μωρό είχε μαζί του 5.500 δολάρια και το πιστοποιητικό γέννησής του.

Το αγοράκι εντόπισε ένας πάστορας και 15 νεαρά μέλη της ενορίας του, που γύριζαν από εκδρομή με το βανάκι της εκκλησίας, όπως μετέδωσε το Foxnews.

Ο πάστορας και τα υπόλοιπα μέλη της εκκλησίας πήραν το βρέφος με το καθισματάκι του και τα λεφτά του και το οδήγησαν στις αρχές.

Όπως διαπιστώθηκε, το αγοράκι ήταν σε καλή κατάσταση, παρά την έκθεσή του στον ήλιο και τους 33 βαθμούς Κελσίου επί τουλάχιστον μισή ώρα.

Από το πιστοποιητικό γέννησης, η αστυνομία εντόπισε την μητέρα του βρέφους και ζήτησε ψυχιατρική εξέταση για να διαπιστωθεί σε τι κατάσταση βρίσκεται.

«Δεν ξέρουμε γιατί το έκανε, αλλά οι άνθρωποι πολλές φορές κάνουν ανεξήγητα πράγματα» δήλωσε αξιωματικός της αστυνομίας.

Από την πλευρά του, ο πάστορας δήλωσε ότι «ο Θεός χρησιμοποίησε την ομάδα μας για να σώσει μια ζωή».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *