Ημαθία: Τους συνέλαβαν για ναρκωτικά, «έφαγαν» και πρόστιμο για άσκοπη μετακίνηση

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δυο άντρες συνελήφθησαν για κατοχή ναρκωτικών ουσιών και τους βεβαιώθηκαν διοικητικά πρόστιμα, για παραβίαση των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού

Χειροπέδες πέρασαν το απόγευμα της Τρίτης, 31 Μαρτίου, οι αστυνομικές Αρχές σε δύο άνδρες για ναρκωτικά σε περιοχή της Ημαθίας.

Πιο συγκεκριμένα, αστυνομικοί της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματικότητας του Τμήματος Ασφάλειας Βέροιας συνέλαβαν στο Νησέλι Ημαθίας δύο άνδρες, ελληνικής καταγωγής, ηλικίας 47 και 57 ετών, καθώς σε αστυνομικό έλεγχο του οχήματος στο οποίο επέβαιναν, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, ποσότητα ηρωίνης βάρους 6,9 γραμμαρίων, ποσότητα κάνναβης βάρους 4,6 γραμμαρίων, καθώς και 50 ναρκωτικά δισκία, για τα οποία δεν διέθεταν ιατρική συνταγή.

Επιπλέον, σε βάρος τους βεβαιώθηκαν διοικητικά πρόστιμα, για παραβίαση των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού.

Προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Ασφάλειας Αλεξάνδρειας.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *