Η… σιωπηλη Θύρα 13 ξέσπασε κατά των παικτών

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για ακόμα ένα παιχνίδι του Παναθηναϊκού οι οργανωμένοι φίλαθλοι της ομάδας έστειλαν ξεκάθαρο μήνυμα σε παίκτες και διοίκηση, καθώς παρά το εύκολο 3-0 κόντρα στον Λεβαδειακό και πάλι είχαμε διαμαρτυρίες για το άσχημα ξεκίνημα στη σεζόν.

Όπως και στο ματς με την Καλλονή, έτσι και σε αυτό με τους Βοιωτούς, η Θύρα 13 έμεινε …βουβή στα πρώτα λεπτά και καθιστή! Όλοι οι φίλαθλοι στη συγκεκριμένη θύρα παρά τα γκολ δεν τραγουδούσαν, δε φώναζαν για την ομάδα τους, δείχνοντας έτσι τη δυσαρέσκειά τους για την τελευταία ήττα στη Νέα Σμύρνη από τον Πανιώνιο.

Σε αντίθεση, πάντως, με το προηγούμενο εντός έδρας παιχνίδι, αυτή τη φορά η διαμαρτυρία σταμάτησε στο ημίχρονο και όχι στο 80΄, καθώς στο δεύτερο μέρος οι οργανωμένοι έστησαν το δικό τους πάρτυ με φωνές και τραγούδια.

Αυτό που προκάλεσε έκπληξη, βέβαια, ήταν ένα σύνθημα που φώναξαν προς το τέλος του ματς με αποδέκτες τους παίκτες και το οποίο ήταν …προειδοποιητικό για τη συνέχεια. Συγκεκριμένα, φώναξαν και μάλιστα πολλές φορές αυτό: “Είναι βαριά του ΠΑΟ η φανέλα και πρέπει να γ…άει όλα τα μπου…λα, παίξτε με τρέλα παίξτε με ψυχή και όποιος δε γουστάρει να πάει γαμ…εί”!

Σίγουρα το “μήνυμα” από την εξέδρα εστάλη, ωστόσο η πρώτη αντίδραση της ομάδας ήταν εξαιρετική, καθώς στο πρώτο εικοσάλεπτο με τον Λεβαδειακό είχε ήδη βάλει τρία γκολ. Οι οργανωμένοι φίλαθλοι, βέβαια, έχουν ξεκαθαρίσει, με πρόσφατη ανακοίνωση, πως όλοι θα κρίνονται κάθε αγωνιστική…

Sportdog. gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *