Η ΕΡΤ ανακοίνωσε το συγκρότημα που θα μας εκπροσωπήσει στη Eurovision

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τέλος στις φήμες και τα σενάρια βάζει η δημόσια τηλεόραση, όσον αφορά στην ελληνική συμμετοχή στη Eurovision για το 2016. Με δελτίο τύπου η ΕΡΤ ανακοίνωσε επίσημα το συγκρότημα που θα μας εκπροσωπήσει στη Σουηδία το Μαΐου. Και το όνομα αυτού είναι «Argo».

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της δημόσιας τηλεόρασης αναφέρει:

Με το συγκρότημα «Argo» θα συμμετάσχει η Ελλάδα στον φετινό Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision που θα διεξαχθεί στη Στοκχόλμη από τις 10 έως τις 14 Μαΐου.

Το συγκρότημα «Argo» αποτελούν η Χριστίνα Λαχανά (τραγούδι), η Μαρία Βενετικίδου (φωνητικά), ο Βλαδίμηρος Σοφιανίδης (τραγούδι), ο Κώστας Τοπούζης (ποντιακή λύρα), ο Ηλίας Κεσίδης (φωνητικά – κρουστά) και ο Αλέκος Παπαδόπουλος (νταούλι).

Σύντομα η ΕΡΤ θα παρουσιάσει το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει στον διαγωνισμό, καθώς και τους συντελεστές του.

Πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *