Γιώργος Βάλαρης: Ήταν η πρώτη μεγάλη απώλεια στη ζωή μου και ήρθε και γρήγορα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

«Με σημάδεψε, γιατί βίωσα και την ανημποριά της ανθρώπινης φύσης με τον καρκίνο», λέει ο Γιώργος Βάλαρης.

Ο Γιώργος Βάλαρης έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα On Time και τη Σίσσυ Μενεγάτου. Ο γνωστός σκηνοθέτης μίλησε, μεταξύ άλλων, και για την απώλεια του γονιών του.

Οι απώλειες των γονιών σου, όταν ήσουν σε νεαρή ηλικία, ήταν οι μεγαλύτερες μέχρι σήμερα και αποτελούν «πληγές» σου;

Ναι… Αλλά περισσότερο της μητέρας μου, με την οποία ήμασταν πολύ συνδεδεμένοι. «Έφυγε» νέα κι εγώ ήμουν πολύ νέος. Ήταν η πρώτη μεγάλη απώλεια στη ζωή μου και ήρθε και γρήγορα. Με σημάδεψε, γιατί βίωσα και την ανημποριά της ανθρώπινης φύσης με τον καρκίνο. Όλο αυτό είχε γιγαντωθεί μέσα μου. Ήταν κάτι που με σημάδεψε για πολλά χρόνια και τώρα μόλις έχω καταφέρει να ξεφύγω από την ιδέα του θανάτου και να μη θρηνώ.

Πώς τα κατάφερες;

Κάνω ψυχοθεραπεία πολλά χρόνια και συνεχίζω. Είναι κάτι που με βοηθάει πολύ, μου δίνει ισορροπία και νιώθω ότι στη σημερινή εποχή θα το συνιστούσα σε πολύ κόσμο, για να μαθαίνουμε όσο γίνεται περισσότερο τον εαυτό μας, γιατί το υποσυνείδητό μας έχει πολύ φως και σκοτάτι και είναι ωραίο να βρίσκουμε αυτά τα δύο κομμάτια της ζωής μας.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *