Γίνε ο έξυπνος πολίτης της πόλης σου μέσω του clicknspot.com! - LamiaNow.gr - Ειδήσεις από τη Λαμία
Connect with us

Tech-Science

Γίνε ο έξυπνος πολίτης της πόλης σου μέσω του clicknspot.com!

Published

on

Ενημέρωσε,κοινοποίησε και λύσε τα προβλήματα της περιοχής σου.

Ανακάλυψε,πληροφορήσου για ό,τι σε ενδιαφέρει και μοιράσου εμπειρίες για την περιοχή που θες!

Ελληνική εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης του έξυπνου πολίτη σκοπός της όποιας είναι η άμεση ενημέρωση κοινοποίηση και βελτίωση των προβλημάτων της περιοχής σου σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς. Με το ClicknSpot μπορείς επίσης να ανακαλύψεις την πόλη που μένεις η επισκέπτεσαι και να βρεις πληροφορίες για αξιοθέατα, εστιατόρια, ξενοδοχεία, μπαρ και πολλά άλλα διαλέγοντας την κατηγορία που σε ενδιαφέρει.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ

Δημιούργησε την αναφορά σου εύκολα σε 3 βήματα από τον υπολογιστή, κινητό ή tablet σου, από οποιοδήποτε μέρος βρίσκεσαι.

ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

Εγγράψου σε Κοινότητες ή δημιούργησε καινούργιες για να μοιραστείς εμπειρίες, να προτείνεις και να σχολιάσεις ό,τι είναι ενδιαφέρον και χρήσιμο.

SOCIAL MEDIA

Δημιούργησε το προφίλ σου και ενημερώσου ζωντανά για τις αναφορές που σε ενδιαφέρουν, προώθησε τες σε άλλους κάνοντας share.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ

Μπορείς εύκολα να επεξεργαστείς τις αναφορές και τις Κοινότητες σου μέσα από το προφίλ σου και να διαβάσεις όσες δεν έχεις δει όσο ήσουν offline.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενημέρωσε τους πολίτες προβάλλοντας δωρεάν την επιχείρηση σου και τις προσφορές σου. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Tech-Science

Αυτό είναι το χειρότερο βίντεο στην ιστορία του YouTube με 10 εκατ. dislike

Published

on

Το ακατόρθωτο φαίνεται πως κατάφεραν οι εμπνευστές του βίντεο ανασκόπησης του 2018 από το youtube: Να αναρτήσουν το βίντεο με τα περισσότερα dislikes στην ιστορία του ίδιου τους του μέσου!

Μέσα σε μόλις μία εβδομάδα, το «YouTube Rewind 2018: Everyone Controls Rewind» κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια(!) dislikes, αφήνοντας πίσω του το τραγούδι «Baby» του Justin Bieber που στα 8 χρόνια που βρίσκεται αναρτημένο στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει συγκεντρώσει 9,98 εκατομμύρια dislikes.

Τα σχόλια είναι ιδιαιτέρως δηκτικά και αποκαλυπτικά:

«Τα καταφέραμε παιδιά! Φτιάξαμε το πιο αποτυχημένο βίντεο στην ιστορία του youtube… από το youtube!», γράφει ένας χρήστης. «Ποτέ δεν θα μπορέσω να έχω αυτά τα 8 λεπτά και 13 δευτερόλεπτα (σ.σ., η διάρκεια του βίντεο) πίσω», σχολιάζει άλλος. «Είμαι εντυπωσιασμένος: Καταφέρνουν να το κάνουν χειρότερο κάθε χρόνο!», λέει ένας τρίτος.

newsone.gr

Continue Reading

Tech-Science

Η Google έβαλε στο μάτι την… κρεβατοκάμαρα σας

Published

on

Η Google έχει μεγάλα σχέδια για το μέλλον – και αυτά περιλαμβάνουν την κρεβατοκάμαρά σας. Αυτό αποκαλύπτουν δύο νέες τεχνολογικές πατέντες που η αμερικανική εταιρεία κατοχύρωσε, με στόχο να αξιοποιήσει ολοένα περισσότερα στοιχεία από το μελλοντικό «έξυπνο» σπίτι. Μόνο που έτσι το smart home θα αρχίζει να θυμίζει επικίνδυνα Big Brother home…

Στην ουσία ο στόχος της Google είναι να μάθει περισσότερα «μυστικά» των χρηστών της, τρυπώνοντας ακόμη και στα πιο απόκρυφα μέρη των σπιτιών τους, έτσι ώστε μετά να μπορεί να τους «σερβίρει» ακόμη πιο εξατομικευμένες διαφημίσεις από ό,τι σήμερα. Όλοι μάλλον ήδη γνωρίζουν ότι αν ψάξουν κάτι στη μηχανή αναζήτησης, μετά θα αρχίσουν να βλέπουν παντού σχετικές ηλεκτρονικές διαφημίσεις.

Μερικές φορές δεν χρειάζεται καν να έχει προηγηθεί κάποια διαδικτυακή αναζήτηση, αφού η Google μπορεί να έχει ήδη μάθει αρκετά για το χρήστη από το ιστορικό των διαδικτυακών αναζητήσεών του, τα e-mails του, τα δημογραφικά στοιχεία του, τη γεωγραφική τοποθεσία του κ.α., προκειμένου να του «σερβίρει» διαφημίσεις που οι αλγόριθμοί της κρίνουν ότι μπορεί να τον ενδιαφέρουν.

Οι νέες πατέντες πάνε μερικά βήματα παραπέρα, σε μια προσπάθεια της Google να αξιοποιήσει για λογαριασμό της τις τεχνολογίες του «έξυπνου» σπιτιού (smart home). Η πρώτη πατέντα αφορά συσκευές που θα σαρώνουν και θα αναλύουν το εσωτερικό του σπιτιού του χρήστη και μετά θα του παρουσιάζουν διαδικτυακό περιεχόμενο (διαφημιστικό και μη), ανάλογα με αυτά που αυτά θα έχουν «δει» μέσα στο σπίτι του.

Αν, για παράδειγμα, οι «έξυπνες» κάμερες αναγνωρίσουν το πρόσωπο ενός γνωστού ηθοποιού ή τραγουδιστή τυπωμένο πάνω σε ένα μπλουζάκι του χρήστη πεταμένο στο πάτωμα και μετά επιβεβαιώσουν από το ιστορικό των διαδικτυακών αναζητήσεών του ότι όντως αυτός ενδιαφέρεται για τον εν λόγω καλλιτέχνη, τότε η «έξυπνη» συσκευή μπορεί να πει φωναχτά: «Φαίνεται να σου αρέσει ο τάδε. Η νέα ταινία του προβάλλεται σε ένα κοντινό κινηματογράφο» ή «υπάρχει μια συναυλία του στην πόλη σε λίγες μέρες».

Οι νέες πατέντες οραματίζονται κάτι φιλόδοξο. Αφού «κατασκοπεύουν» συστηματικά τους χρήστες μέσα στα σπίτια τους (από τη μόδα των ρούχων ως τη μόδα των επίπλων και των πινάκων ζωγραφικής στους τοίχους), χρησιμοποιώντας τις τεχνολογίες οπτικής αναγνώρισης, μετά θα τους ταξινομούν σε κατηγορίες εισοδήματος και προτιμήσεων, κάτι πολύ χρήσιμο από άποψη μάρκετινγκ. Σε αυτό θα βοηθά και η αναγνώριση φωνής, ώστε η Google να ξέρει το φύλο, την (κατά προσέγγιση) ηλικία, ακόμη και τη συναισθηματική κατάσταση του κάθε χρήστη.

Με αυτό τον τρόπο, το «έξυπνο» σπίτι θα προδίδει τα γούστα και άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε ανθρώπου, προκειμένου μετά η τεχνητή νοημοσύνη της Google να κάνει προτάσεις για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών που θα ταιριάζουν στο «προφίλ» καθενός χρήστη. Αν μοιάζει λιγάκι με «Μεγάλο Αδελφό», είναι γιατί όντως πρόκειται για μια εκδοχή του…

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό «Ατλάντικ», αυτό ήδη συμβαίνει, αφού η Google και το Facebook καταγράφουν και αναλύουν την online συμπεριφορά των χρηστών, ώστε μετά να τους «στοχεύσουν» με κατάλληλο περιεχόμενο. Ακόμη και το Netflix καταγράφει προσεκτικά τι παρακολουθεί κάθε χρήστης του, ώστε να βγάλει συμπεράσματα γι’ αυτόν και μετά να του κάνει προτάσεις για νέες ταινίες και σειρές.

Η νέα πατέντα της Google «απλώς» πάει πέρα από τα στοιχεία που ήδη συλλέγονται μέσω υπολογιστή και κινητού τηλεφώνου, τρυπώνοντας πλέον στο ίδιο του σπίτι του χρήστη και χρησιμοποιώντας το ως «ορυχείο» για την εξόρυξη πολύτιμων -και εμπορικά εκμεταλλεύσιμων- δεδομένων.

«Μεγάλος Αδελφός» για παιδιά

Η δεύτερη πατέντα εστιάζει στην παιδική κρεβατοκάμαρα. Προτείνει ένα «έξυπνο» σύστημα που, κάνοντας χρήση αισθητήρων και καμερών, θα παρακολουθεί το παιδί, ώστε να περιορίζει τη συμπεριφορά του μέσα στα επιθυμητά (από τους γονείς) πλαίσια. Οι «έξυπνες» συσκευές θα ακούνε αν το παιδί τους χρησιμοποιεί βωμολοχίες όταν μιλάει με άλλους στο δωμάτιό του, θα καταγράφουν αν βλέπει «πονηρές» ή δυνητικά επικίνδυνες ιστοσελίδες στο Ίντερνετ, θα βλέπουν αν κάνει αταξίες (π.χ. πίνει κρυφά αλκοόλ) όταν λείπουν οι γονείς κ.α. Εννοείται για το καλό του παιδιού…

Μάλιστα, η πατέντα προβλέπει ότι οι γονείς θα μπορούν να προγραμματίζουν το σύστημα, ώστε αυτό να αρχίσει να αναβοσβήνει τα φώτα ή να τα μετατρέπει σε κόκκινα, αν τα τεχνητά «μάτια» του πιάσουν το παιδί να ξεστρατίζει. Μπορεί ακόμα το σύστημα να σβήνει μόνο του τελείως τα φώτα του σπιτιού ή τις ηλεκτρονικές συσκευές, όταν το παιδί «αμαρτάνει». Μερικοί γονείς θα βρουν την ιδέα αποκρουστική, αλλά αρκετοί άλλοι μάλλον θα ενθουσιαστούν από την προοπτική να βάλουν το σπίτι να παρακολουθεί τα «ζιζάνιά» τους και μάλιστα να τα φοβίζει ή να τους κόβει το ρεύμα!

Αλλά οι νέες πατέντες ανοίγουν και μία άλλη πιο εμπορική προοπτική. Οι εταιρείες να ανταμείβουν ή να τιμωρούν τους καταναλωτές για τις συμπεριφορές που οι τελευταίοι θα ακολουθούν μέσα στο σπίτι τους. Το Νοέμβριο για πρώτη φορά η αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία United Healthcare άρχισε να συνεργάζεται με εργοδότες, ώστε να προσφέρουν δωρεάν «έξυπνα» ρολόγια Apple Watch σε όσους τηρούν ορισμένους στόχους φυσικής κατάστασης στη δουλειά τους.

Αυτό μπορεί μελλοντικά να επεκταθεί στα σπίτια. Οι ασφαλιστικές θα προσφέρουν κίνητρα (π.χ. μειωμένα ασφάλιστρα) σε όσους ασφαλισμένους τρώνε υγιεινά και κάνουν γυμναστική. Αλλά πώς θα αποδεικνύεται αυτό; Από το «έξυπνο» μάτι της Google. Αν, από την άλλη, κάποιος καπνίζει σαν φουγάρο μέσα στο σπίτι του, άρα αυξάνει τον κίνδυνό του για διάφορες ασθένειες, η ασφαλιστική θα το μαθαίνει και θα τον τιμωρεί με υψηλότερα ασφάλιστρα.

Οι εταιρείες μπορεί ακόμη και να προσφέρουν «μπόνους» στους καταναλωτές που -πάλι αποδεδειγμένα από τον «Μεγάλο Αδελφό» της Google στην κουζίνα- είναι πιστοί σε κάποιο προϊόν, πχ όλη η οικογένεια συστηματικά τρώει μια συγκεκριμένη μάρκα δημητριακών.

Για να λειτουργήσει κάτι τέτοιο στην πράξη, θα πρέπει το «έξυπνο» σπίτι να βλέπει και να ακούει τι κάνει ο καθένας μέσα στο 24ωρο. Βέβαια, από τις πατέντες μέχρι την εφαρμογή υπάρχει μεγάλη απόσταση, γι αυτό, άλλωστε, οι περισσότερες πατέντες ποτέ δεν υλοποιούνται. Όμως αντανακλούν μια τάση για το πού πάνε τα πράγματα.

Το ερώτημα είναι αν όντως οι πολίτες-καταναλωτές θα δέχονταν οικειοθελώς να βάλουν τον πανοπτικό «Μεγάλο Αδελφό» στο «έξυπνο» σπίτι τους; Ασφαλώς ένα ποσοστό θα πουν όχι. Αλλά ένα άλλο -μάλλον όχι ευκαταφρόνητο ποσοστό μπορεί να θεωρήσει ότι έτσι η ζωή του θα γίνει πιο βολική (ιδίως αν αυτό συνδυάζεται με οικονομικά κίνητρα…).

topontiki.gr

Continue Reading

Tech-Science

Γράφουν ιστορία οι Κινέζοι – Θα “πατήσουν” στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης

Published

on

Απόψε το βράδυ αναμένεται να πραγματοποιηθεί η εκτόξευση του ρομποτικού κινεζικού διαστημικού σκάφους Chang’e-4 με προορισμό να μελετήσει τη σκοτεινή πλευρά της Σελήνης, η οποία είναι μόνιμα αόρατη από τη Γη. Η εκτόξευση θα γίνει με ένα κινεζικό πύραυλο Long March 3B από το κέντρο εκτόξευσης δορυφόρων Σιτσάνγκ στη νοτιοδυτική Κίνα.

Αν όλα πάνε καλά, θα είναι το πρώτο σκάφος που -κατά πάσα πιθανότητα στις 3 Ιανουαρίου 2019- θα προσεληνωθεί στην «πίσω» πλευρά του φεγγαριού, καθώς όλες οι αμερικανικές και σοβιετικές-ρωσικές αποστολές έχουν γίνει στην «μπροστινή» φωτεινή πλευρά. Ποτέ έως τώρα κάποιο σκάφος ή αστροναύτης δεν έχει καταφέρει να «πατήσει» στη λεγόμενη σκοτεινή πλευρά της Σελήνης, η οποία στην πραγματικότητα δεν είναι σκοτεινή, αφού δέχεται το φως του Ήλιου, όταν το φεγγάρι βρίσκεται ανάμεσα στη Γη και στο μητρικό άστρο μας.


Οι από ψηλά παρατηρήσεις της σκοτεινής πλευράς του φεγγαριού τόσο από δορυφόρους, όσο και από τους αστροναύτες μέσα στις διαστημικές ακάτους, έχουν αποκαλύψει ότι -για άγνωστο λόγο- διαθέτει ένα παχύτερο και μεγαλύτερης ηλικίας φλοιό, καθώς επίσης περισσότερους και βαθύτερους κρατήρες από ό,τι η φωτεινή πλευρά. Αποτελεί ακόμη μυστήριο για τους επιστήμονες γιατί τα δύο «πρόσωπα» της Σελήνης έχουν αυτές τις διαφορές.

Η Εθνική Υπηρεσία Διαστήματος της Κίνας (CNSA) ξεκίνησε το διαστημικό πρόγραμμά της για τη Σελήνη με καθυστέρηση περίπου τριών δεκαετιών, αφότου οι ΗΠΑ και η Σοβιετική Ένωση είχαν πλέον σταματήσει τις δικές τους αποστολές («Απόλλων» και «Λούνα» αντίστοιχα).

Το πρώτο κινεζικό σκάφος Chang’e-1 (είναι το όνομα της αρχαίας κινεζικής θεότητας του φεγγαριού) εκτοξεύθηκε το 2007 και αφού τέθηκε σε τροχιά και χαρτογράφησε τη Σελήνη, συνετρίβη επάνω της το 2009. Ακολούθησε το Chang’e-2 το 2010, το οποίο επίσης τέθηκε σε τροχιά γύρω από το δορυφόρο και μετά στάλθηκε στα βάθη του διαστήματος.


Το 2013, το Chang’e-3 υπήρξε το πρώτο σκάφος που προσεληνώθηκε μετά το σοβιετικό Λούνα-24 το 1976. Για πρώτη φορά μάλιστα ένα μικρό κινεζικό ρόβερ, το Yutu, ήταν εφοδιασμένο με ένα ραντάρ που μπόρεσε να μελετήσει όχι μόνο την επιφάνεια, αλλά και το υπέδαφος του φεγγαριού.

Το Chang’e-4, που έχει σχεδιασθεί κατά τα πρότυπα του προδρόμου του, θα βασίζεται για τις επικοινωνίες του με τη Γη στον κινεζικό δορυφόρο αναμετάδοσης Queqiao που διαθέτει μια παραβολική αντένα 4,2 μέτρων. Εκτοξεύθηκε φέτος το Μάιο και βρίσκεται στην κατάλληλη τροχιά, σε απόσταση 64.000 χιλιομέτρων από την πίσω πλευρά του φεγγαριού, ώστε να βλέπει ταυτόχρονα τόσο τη σκοτεινή πλευρά της Σελήνης, όσο και τον πλανήτη μας.

Το Chang’e-4, που περιλαμβάνει μια άκατο προσελήνωσης βάρους 3,6 μετρικών τόνων και ένα μικρό ρόβερ βάρους 140 κιλών, θα επιχειρήσει να προσεληνωθεί στον διαμέτρου 180 χιλιομέτρων κρατήρα Φον Κάρμαν μέσα στην τεράστια λεκάνη Νοτίου Πόλου-‘Αϊτκεν, η οποία πιθανώς έχει σχηματισθεί μετά την πρόσκρουση ενός γιγάντιου αστεροειδούς. Η εν λόγω λεκάνη, διαμέτρου 2.500 χιλιομέτρων και βάθους 12 χιλιομέτρων, είναι η μεγαλύτερη, βαθύτερη και παλαιότερη λεκάνη πρόσκρουσης στο φεγγάρι.

Το ραντάρ του ρόβερ θα μπορεί να «δει» σε βάθος έως 100 μέτρων κάτω από τη σεληνιακή επιφάνεια. Το σκάφος διαθέτει επίσης τρεις κάμερες και μια σειρά από επιστημονικά όργανα (ορισμένα ευρωπαϊκής κατασκευής), όπως ένα αναλυτή σεληνιακής σκόνης, ένα αναλυτή ηλεκτρικού πεδίου, ένα σεληνιακό σεισμογράφο κ.α. Ακόμη θα μεταφέρει ένα πείραμα Κινέζων φοιτητών, συγκεκριμένα μια μίνι βιόσφαιρα, στην οποία θα επιχειρηθεί να φυτρώσουν σπόροι από πατάτες και άλλα φυτά.

Το κινεζικό σεληνιακό πρόγραμμα θα συνεχισθεί με την αποστολή Chang’e-5, που θα φέρει δείγματα βάρους έως δύο κιλών από το έδαφος και το υπέδαφος του φεγγαριού και η οποία προγραμματίζεται να εκτοξευθεί εντός του 2019. Δεν αποκλείεται λίγο μετά να ακολουθήσει η έκτη αποστολή Chang’e. Απώτερος στόχος της Κίνας είναι να στείλει αστροναύτες στο φεγγάρι έως το τέλος της δεκαετίας του 2030.

Σε κάθε περίπτωση είναι σαφές ότι έχει ανανεωθεί το διεθνές ενδιαφέρον για τη Σελήνη. Η NASA έχει πλέον αρχίσει να θέτει σε εφαρμογή, σε συνεργασία με αμερικανικές εταιρίες, ένα φιλόδοξο πρόγραμμα που περιλαμβάνει μέσα στην επόμενη δεκαετία τη δημιουργία τροχιακού σταθμού γύρω από τη Σελήνη, αλλά και μιας πιο μόνιμης παρουσίας αστροναυτών.

Η Ευρώπη, η Ρωσία, η Ινδία και η Ιαπωνία έχουν επίσης σχέδια για το φεγγάρι, είτε από μόνες τους, είτε στο πλαίσιο διεθνούς συνεργασίας. Ήδη, από τη δεκαετία του 1990, η Σελήνη έχει μελετηθεί εντατικά από δορυφόρους και έχουν γίνει περισσότερα -και απρόσμενα- πράγματα γνωστά γι’ αυτήν, όπως ότι διαθέτει νερό σε μορφή πάγου στις πόλους της ή ότι ήταν γεωλογικά ενεργή έως πολύ πρόσφατα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement




konstantinos_kolovos

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κόσμος4 ώρες ago

Μια φιλόζωη γυναίκα κινδυνεύει να φυλακιστεί επειδή τάιζε αδέσποτα σκυλιά

Μια ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των ζώων κινδυνεύει να οδηγηθεί στη φυλακή, στο Μαυροβούνιο, καθώς δεν μπορεί να πληρώσει το...

Euroleague4 ώρες ago

Ξύπνησε στο φινάλε

Ο Παναθηναϊκός έπεσε για 38 λεπτά θύμα της άγνοιας κινδύνου της ουραγού Νταρουσάφακα, με τον MVP της αναμέτρησης, Ντίνο Μήτογλου,...

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ώρες ago

Τα ματς του Σαββάτου – Τι δείχνει η τηλεόραση

Τα παιχνίδια της 14ης αγωνιστικής της Super League, οι αγώνες για την 9η αγωνιστική της Βasket League καθώς και οι...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ5 ώρες ago

“Μετωπική” Τσίπρα – Μητσοτάκη για Σκοπιανό με… “άρωμα” προεκλογικό (Video)

Σχεδόν… “αντικριστά” μίλησαν την Παρασκευή (14.12.2018) το βράδυ οι Αλέξης Τσίπρας και Κυριάκος Μητσοτάκης, αφού ο πρωθυπουργός μίλησε σε συγκέντρωση...

Toπικά5 ώρες ago

Λαμία: Η «Μαγεία της διαφορετικότητας» έρχεται και φέτος τα Χριστούγεννα στη πόλη μας!

Ο Δήμος Λαμιέων, η Εταιρία Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας (Ε.Κ.Ψ.& Ψ.Υ.), η Εταιρία Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (Ε.Π.Α.Ψ.Υ.),...

Διαβάζονται