Γέννησε με καισαρική η έγκυος με κορωνοϊό – Επιδεινώθηκε η κατάσταση της υγείας της

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

H 32χρονη από τη Ζάκυνθο διασωληνώθηκε μετά τον έκτακτο τοκετό

H νεαρή γυναίκα που νοσηλεύεται τις τελευταίες ημέρες στο Περιφερειακό Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο της Πάτρας με κορωνοϊο γέννησε τελικά εχθές με καισαρική. Η υγεία της 32χρονης από την Ζάκυνθο παρουσίασε επιδείνωση και οι γιατροί αποφάσισαν να προχωρήσουν σε καισαρική, ενώ αμέσως μετά τον έκτακτο τοκετό διασωληνώθηκε.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr, γέννησε ένα αγοράκι το οποίο μπήκε κατευθείαν σε θερμοκοιτίδα, καθώς είναι αρκετά πρόωρο.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add LamiaNow.gr on Google

Η νεαρή μητέρα νοσεί από κορωνοϊο και οι γιατροί της χορηγούσαν οξυγόνο με μάσκα, με μοναδικό σκοπό να «πάρει» το έμβρυο όσες περισσότερες ημέρες μπορούσε, αφού διένυε τον 7ο μήνα της κύησής της. Μετά τη χθεσινή επιδείνωση της υγείας της σήμανε «συναγερμός» προκειμένου να έρθει στον κόσμο το μωρό με ασφάλεια και φυσικά να προχωρήσουν στην διασωλήνωση της 32χρονης. Η γυναίκα παραμένει διασωληνωμένη εκτός ΜΕΘ, ενώ αναμένεται η διακομιδή της στην ΜΕΘ του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου της Πάτρας «Αγιος Ανδρέας».

Υπενθυμίζεται ότι η γυναίκα δεν είχε εμβολιαστεί.

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *