“Δεν είναι κακοκαιρία, ούτε κλιματική αλλαγή.. ευλογία για τον τόπο είναι και απαραίτητο να κάνει η φύση τον κύκλο της.. Και μια ευκαιρία, όσοι είμαστε τυχεροί, να απολαύσουμε την ομορφιά!!”
Ετσι καλωσόρισε τον χιονιά -δια του προέδρου του Γρηγόρη Παπαγεωργίου- ο ορεινός Πλάτανος Δυτικής Φθιώτιδας.
Η χιονόπτωση ξεκίνησε από χθες αργά τη νύχτα για να ντύσει μέχρι το πρωί στα λευκά, το πανέμορφο χωριό












































Φυσικά κ είναι ευλογία μα έχουμε λίγο νεράκι
Σταγια λέγεται και όχι Πλάτανος όπως προσπάθησαν αρκετές φορές να αλλάξουν ονομασία στο χωριό.
Vasilia Skoura Ακριβός έτσι λέγετε Ε τορα το κάνανε πλάτανος από πού
Αγαπημένη Σταγια!!!
Τη ομορφιά είναι αυτή αχ την νοσταλγο!