Φθιώτιδα: 300.000 € για τη συντήρηση του οδικού ηλεκτροφωτισμού και των φωτεινών σηματοδοτών

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μια ακόμη σύμβαση για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας εντός της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας, προϋπολογισμού 300.000 €, υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνης Σπανός. Πρόκειται για τη συντήρηση του ηλεκτροφωτισμού και των φωτεινών σηματοδοτών στο οδικό δίκτυο της Φθιώτιδας, σε συνέχεια της σχετικής απόφασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας.

spanos fanis 1

Με την υπογραφή της σύμβασης, ο κ. Φάνης Σπανός δήλωσε σχετικά: «Συνεχίζουμε με έργα απαραίτητα για την οδική ασφάλεια και την άνεση των οδηγών μας στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο της Π.Ε. Φθιώτιδας. Έργα που είναι στις άμεσες προτεραιότητες μας και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων μας αλλά και όλων όσων διασχίζουν καθημερινά την Περιφέρειά μας, στην καρδιά της Ελλάδας».

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Κυρμανίδης, δεν πάει ποτέ προς Νέο Μοναστήρι? Από Λαμία η ΠΕΟ έχει να καθαριστεί (ρείθρα) , να περιποιηθούν το πράσινο στις άκρες του δρόμου, να αντικατασταθούν οι παλαιές πινακίδες, να τοποθετηθούν εκεί που απουσιάζουν & κολωνάκια στις άκρες του οδοστρώματος, εδώ & χρόνια….& προς ανατολική –δυτική Φθιώτιδα, κ.λ.π.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *